Orange sprider värme

Orange är en färg som jag har haft ett enormt kyligt förhållande till - fram till förra hösten. Efter att ha sett orange i inredningen på flera bloggar, tog jag mod till mig & testade färgen även hemma hos mig! Vårt allrum fick orange som accentfärg! Då förändrades min syn till orange totalt! Gillar det verkligen! Orange sprider värme & hemtrevnad :-). Så här kommer ytterligare ett färgkollage design Dahlarna (fler färgkollage hittar du här). Flera saker hamnar direkt på min önskelista!!!

Babellfat från Koziol (favoritsaker.se), Eva Solo Smileyskål (royaldesign,.se), Marimekko Unikko tyg (forr.se), Mixer KitchenAid (royaldesign.se), Pappelina Vera matta (royaldesign.se), Apelsin :-), FlowerPot bordslampa (designonline.se), Stelton Termos saffran (frapp.se), Kassett tidskriftlåda (ikea.se), Wire branch från Maze (inneoline.se) Spira kudde (spirainredning.se), Skål på fot (jellybean.se), Ritva pläd (ikea.se), Knubbig lampa (ikea.se), Tindra doftljus (ikea.se) samt Kivi ljuslykta Seville (iittala.com).  


Jag hoppas att ni har sett den kanonfina tävlingen som pågår på min blogg just nu. Ni kan vinna en superfin Eva Solo skål med handtag från RoyalDesign.se. Klicka på bilden nedan för att komma direkt till tävlingsinlägget. Lycka till!



Kommentarer:

1 maria:

Jag älskar orange=) Ta ltei bilder på ditt rum så får jag se hur fin tdet blev;-)

Kramen

2 Karin/Rosa maränger:

Orange har jag aldrig testat i hemmet. Har liksom aldrig kommit på det, det är nog en färg som jag inte tänker på alls. Synd kanske, som du skriver så är det ju en varm färg och ibland gäller det ju att tänka utanför sina gamla banor =).



Ha en bra fredag!

3 Anonym:

Är lite sugen på att ha orange till köket!

Och då skulle den snygga mixern passa väldigt bra på bänken!!

Visste inte att Knubbig lampa från Ikea kommit i orange färg?



Du får ha en härlig fredag!

Kram Therése

4 InneoUte-Malin:

Själv gillar jag orange jättemycket - vilket jag upptäckte när den knallorange ytterdörren på vårt hus inte störde mig det minsta - tvärtom! :-)



Härliga saker i ditt kollage. Flower Pot är alltid en favorit - oavsett färg. :-)

5 HUSnrNIO:

Härliga färgklickar! Ha en trevlig fredag.

6 Bokmalen:

Hm, ja, kanske man skulle prova på orange!???? Får se hur sambon ställer sig till det förslaget!??? ;)

Kramen, Maria

7 Jessie:

Åh tack! Så kul att få vara med och tävla! =)

8 Be Inspired -Inreding och design:

ÅÅÅÅÅ vad inspirerande med orange!!!!

Kraaaaaaaaaaaam

9 Malin Inspiration & design:

Ja visst är det härligt med orange?! :) Fina saker du har i kollaget!! Visst är det skoj att göra kollage??



Tack snälla du för din kryapådighälsning hos mig!!:)



Host hos! :)



KRAMAR i massor!!

Kommentera här: