TÄVLING - VINN FIN EVA SOLO SKÅL!

UPPDATERING 090909 kl. 22.05 - TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD! Vinnaren presenteras här på bloggen inom kort!


Nu är det åter dax för en tävling här hos Dahlarna. Det är webshoppen Royal Design som har sponsrat med ett jättefint pris - en Eva Solo skål med handtag (värde 499 kr). Som ni redan vet så älskar jag Eva Solo, så det känns oerhört kul att få ha ett så fint pris i en tävling. Skulle gärna ha denna själv!


RoyalDesign.se är Sveriges största sajt med design och heminredning för ditt kök & hem. Njut av fler än 15000 designprodukter från Skandinaviens och Europas främsta varumärken inom design i alla prislägen på http://www.royaldesign.se/ - Design Till Rätt Pris!

De har en massa underbara märken i sin webshop: Kosta Boda, Orrefors, iittala, Georg Jensen, Eva Solo, Stelton, Jacob Jensen, Hackman, Menu, Royal Copenhagen, Global, Kitchen Aid, Design House Stockholm, Mats Jonasson Målerås, BodaNova, Arabia, Höganäs, Sagaform, Kosta Linnewäfveri, Orrefors Jernverk, Rörstrand, Holmegaard, Rosendahl mm

Så här enkelt är det att tävla:
Klicka på loggan RoyalDesign.se här nedan, så kommer du direkt till deras webshop. Svara på frågan: Vilka är dina två favoriter hos RoyalDesign?  Skriv sedan ditt svar i en kommentar till detta inlägg.

Om du vill ha dubbel chans att vinna, gör du ett inlägg om tävlingen på din blogg. Låna då med dig tävlingsbilden ovan samt  länka hit till tävlingsinlägget och till RoyalDesign.se. Glöm inte att skriva i tävlingskommentaren om du har länkat! Även du som inte har en blogg är naturligtvis lika välkommen att vara med i tävlingen. Om du också vill ha en extra chans, kan du tipsa fem vänner om tävlingen via mail. Skicka då även en kopia av det mailet till
[email protected].

Tävlingen pågår till onsdagen den 9 september kl. 22.00.
LYCKA TILL!

Kommentarer:

1 Anna:

Vad kul att just du får ha en Eva Solo produkt som pris :-)



Du har helt rätt i att man ju inte blev lärare för lönens skull, men jag lyckades i alla fall få upp min lön med 800 kr så jag är nöjd. Dock jobbar jag ju bara halvtid så jag märker ju inte av löneökningen direkt... Egentligen ska jag vara ledig måndag och tisdag, men denna vecka har jag behövts båda dessa dagar och det tackar jag ju inte nej till. Även nästa vecka kommer jag att jobba måndag med, så jag får se när jag får min första lediga dag.



Det är så skönt att få ha mamma här. Nu i kväll har hon gjort marängtårta till mig och flickorna, bara för att fira mitt nya jobb. Det är så lyxigt att få bli bortskämd emellanåt :-)



Är allt bra med er? Kommit in i vardagsrutinerna igen? Ha en jättebra kväll och en fin torsdag! BAMSEKRAMAR

2 ♥ Susanne:

Kul tävling!



Mina två favoriter är Eva Solos skål "Smiley" i orange och "skål med handtag" i vitt!



Ha en trevlig kväll!

♥ Susanne

3 Helen:

Mina favoriter är Bloom skålen och Stelton termosen i stål!

4 Annas tävlingsblogg:

Jag är hemskt gärna med och tävlar om den superfina skålen. Jag har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/august/vinn-eva-solo-skal.html (tack för att du tipsade).



Mina två favoritsaker är



Spices trio örtkruka och Mumin barnbesticken (är fortfarande ledsen då jag tappade bort de jag hade)

5 Kashaya:

Mina favoriter är Pink Heart Lock, Armband och Alvar Aalto Vas Klar. Har länkat här http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/08/tavla-om-skal.html

6 Kashaya:

Tack, tack.=) Riktigt häftig skål.

7 Karolina:

Klart jag vill vara med.

Har länkat. http://viktkampen.blogg.se/2009/august/jag-ar-med-och-tavlar.html

Mina två favoriter är allt inom Tulipa serien och Globalknivarna.

8 Millah:

Underbar tävling :)

Mina två favoriter är :



Quartet Set om 4 &

Amore Skål

9 Jessica:

Åh så fin skål! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Mina två favoriter är "Circle Armband" och "Smyckesträd". Så fina!



Har länkat till RoyalDesign och till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-en-eva-solo-skal-med-handtag.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

10 Jessica:

Mina favoriter är Kitchen Aid köksmasikin i svart och Eva Solos Smiley i rött - perfekt att ha till julen!

11 Skönt Hemma:

Kika gärna in hos mig med. Har även jag en tävling med finfint pris från RoyalDesign.se :D



Ha det gott!

12 Karin:

Hej, jag vill vinna!

Mina favoriter är:

- Mine Tumbler

- Fackla, vill ha många i trädgården!



Länk finns på min blogg:

http://jagvillvinna.blogspot.com/2009/08/dahlarna-vacker-skal-9-september.html



Kram Karin

13 Amanda:

Du har så rätt så. Det var verkligen en tävling i min smak. Tack för tipset! ^^



Jag har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/august/tavling-eva-solo-skal.html



Där finns så mycket fina saker så jag et inte om jag kan välja bara två favoriter. Men några av favoriterna är iaf Eva Solos fina kylskåpskaraff Med Lock och Lime Neopren, Explore Embrace Fruktkorg/Brödkorg och Eva Solo smiley röd.



Hoppas på tur! ♥

14 Nostalchic:

Mina två favoriter är: skål från marimekko och taikamuggen med vit botten och sötaste ugglan på.

15 Annette:

Mina två favoriter är:

Ljuslykta Outdoor från Menu och

Ljusstake Nordic Light i vitt från Design House Stockholm.



Jag vill gärna vinna den fina skålen :-)



Kram Annette

16 sandra:

Vilken snygg skål! Den skulle ju passa perfekt till mina svarta tallrikar.

Eftersom jag är så förjust i olika karaffer kan jag ju inte annat än att tycka att "Karaff Med Droppfri Kant" är en av mina två favoriter på sidan. Min andra favorit är nog "Andreas Mikkelsen Frukt Kniv".

17 Gabbies:

Oj supertävling, klart man vill vara med! Gick in på sidan och mina favoriter är: http://royaldesign.se/viewitem.aspx?ID=3274 (Amore skål) och http://royaldesign.se/viewitem.aspx?ID=3299 (Cosy Candle Rosa)

Min länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/august/eva-solo-skal.html

Hoppas på tur!

18 helen:

Toppenbra inlägg som vanligt:)

Kramiz

19 Jeanette:

Mina två favoriter är Dream halsband http://royaldesign.se/viewitem.aspx?ID=8016 och Tigris gul http://royaldesign.se/viewitem.aspx?ID=2521

20 Linda Ericsson:

JAG VILL VINNA!!!!!



Mina favoriter: Pappelina "Svea matta", Kolgrill stor av Eva Solo.



Den skålen kanske kan passa oss senare du vet. Kram

21 Ida:

Vill självklart vara med och tävla.

Mina favoriter är: skulpturen catwalk brudpar och ljusstaken twinkle hjärta



Har länkat här:

http://jag-heltenkelt.blogspot.com/2009/08/tavlingnarkoman.html



kram

22 Anonym:

Jag velar mellan He & She - Hydman Valliens bäddset som är helt underbara och så Billgrens Tumbler glas med grävling och bird....åh, måste jag välja tar jag she och bird;))

23 Junitjej:

Vilken rolig tävling! Jag har skrivit om tävlingen här: http://junitjejen.se/vinn-en-superfin-skal/

Jag har även delat med mig av inlägget till tävlingen på Facebook.



Dessa är mina favoriter:

Pappelins Vera Matta

Bloom Ljuslykto (Georg Jensen)



Hoppas jag vinner!!

24 Pysseliten:

Oj det fanns en hel del fint men Gröna Papelina mattan är super fin :) + Smily svart skål var häftig Eva Solo

Jag vill ju gärna testa att tävla om jag förstår mig på detta :)

25 Pysseliten:

Nu har jag länkat till har jag gjort rätt ??

Vill ju vara med och tävla givetvis :)

26 Mrs. b:

Åh, det finns ju mängder att välja mellan så det är inget lätt val. Men något som jag är extra förtjust i just nu är Rörstrands "Mon Amie" mugg och assiett!

27 sofie:

Vilket superfint pris! Mina två favoriter (bland många andra, så mycket snyggt de hade!) är pappelinamattan Siri och Taikaskålen från Iittala. Har länkat till tävlingen på höger spalt i min blogg. Kram, Sofie

28 helen:

Hej. Det fanns mycket fint där! Men ska jag bara välja två så blir det Grand cru vattenkaraffen och svea mattan.

Kram. Helen

29 evamar - tävlingsblogg:

Ja, det är verkligen är härlig vinst. Jag är med och du har en länk i tävlingsbloggen;



http://evamar.blogg.se/2009/august/skal-9-september.html



Det finns egentligen alldeles för mycket fint för att kunna välja två men två bland alla favoriter är Kitchen Aid i färgen Björnbär och Startset - G9, G2, GS11 från Global. Lyxiga!

30 Anita:

Jag vill absolut vara med och tävla!

Mina absoluta favoritprylar är Kitchen Aid:s köksmaskin och Pappelinamattan Lilo!

31 Magdalena:

Ojojoj, två favvisar blir svårt, Vera matta och Lilomatta Pappelina väljer jag. Men vill ha massor, vilken superbra sida, mattorna verkar ju vara bra pris på :-)

Kram

32 MissStorm:

Hej hopp!



Bra tävling! Kitchen Aids köksmaskin & Papelinamattan är två av mina stora favoriter (=högt upp på önskelistan).



Kram

MissStorm

33 suss:

Usch, det är så svårt att bara få plocka ut två ur det sortimentet....... men, Ceremony Ljuslykta Turkos och så den stora drömmen......Artisan Kitchen Aid Röd. Nåt läckrare än den finns inte att ställa i köket. = )

34 sara:

hej. vad roligt :D

Sv: 1. amore skål.

2. new friends bear tumbler



Ohh... vilken bra sida! Den har hamnat på min favorit lista direkt :D Synd bara att man inte hade den där förra året när man skulle leta studentpresenter till en hel drös med ungar ;)

35 Proforma - Irene:

Snygg skål, den vill jag gärna vinna! Mina två favoriter, finns många fler så de jag valt ut är Smiley, den vita och Jacob Jensens väderstation... barometer, termometer m.fl.

Hoppas, hoppas...

Kram Irene

36 Jessica:

Hej!



Vad kul med tävling! Älskar tävlingar!! :-)



Mina två favoriter är Wave Hanger från Designhouse Stockholm, och Viggo Star från Pappelina.



Ha en bra dag!

37 29m2:

Våra favoriter är Celeste ljusstackarna från Orrefors och Artisan Köksmaskin Blå från KitchenAid.

38 Susanne:

Klart jag vill vara med och tävla. :)



Mina favoriter är den äppelgröna köksmaskinen från KitchenAid och Eva Solos kylskåpskaraff.



Jag har åxå skaffat mig en tävlingsblogg så jag länkar därifrån: http://tavlingsbloggen.wordpress.com/



KramKram!

39 Julia:

http://royaldesign.se/viewitem.aspx?ID=3274



http://royaldesign.se/viewitem.aspx?ID=1851



här ovan är mina två favoriter :) hoppas på tur nu!

40 Karin E:

Skål med handtag i vitt är min favorit av Eva Solo-

41 erika:

Vera Matta 70x300Pappelina,



Ella Matta 70x150Pappelina,

Gillar jag

Har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

42 Pernilla:

Vad annars än Kitchenaidprodukterna eller en oljelampa Lighthouse!

Länkar på min blogg och hoppas på en ofantlig tur :D



Kram och trevlig helg!

44 Lillan:

super fin. självklart är jag med. favoritprodukterna är de snygga och omtalade filippa Kaffemuggarna därför att de är otroligt snygga och heftiga och Pick Up Bricka Grönska, snygg, liten och praktisk när man bor själv och är fikasugen :)



självklart har jag länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/august/skal-1.html

45 Erica:

Mina favoriter är Bloom skålen och Stelton termosen



Hoppas på vinst!!!



46 Linda P:

Jag har fått dille på Menu´s lyktor/oljelampor och sen är ju Kichen Aiden given :)



kram

47 Malin B:

Kitchen Aid och Pappelinamatta är favoriterna.

Inte lätt att välja "bara" två grejer. ;)

48 Pernilla:

Jättefin skål! Mina favoriter är Eva Solos fågelbord och Kitchen Aid Artisan! Jag har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2009/08/skal-fran-eva-solo.html

49 Ung pappa till Inez:

Hej



Jag är absolut med och tävlar. Fortuna Svart och MiniJanus är skit snygg.



LÄNK: http://ungaforaldrar-tavlingar.blogspot.com/2009/08/tavling_1440.html

50 Bokmalen:

Jamen, det är ju en superdupervinst det där. Vi som formligen älskar Eva Solo saker här hemma. Mina favoriter som står på min önskelista är tebryggaren och kaffebryggaren från Eva Solo. Någon gång så hoppas jag på att få dom i min ägo! ;) Skålen tillhör oxå en av mina favoriter.

Länkar gör jag å jag håller alla tummar som finns!

Kramen, Maria

51 Jessica:

52 Ninnie på Ninni med e:

Jag vill vara med och tävla! Mina två favoriter är spin boxen från Georg Jensen och bar glasunderlägg från Saga form.

Håller tummarna! Var gärna med i min tävling som pågår just nu, www.ninnimede.se. Kram

53 Anne B.:

Block lampan med svart sladd.

Pappelina mattan Vera grå.

54 Cilla:

Håller med dig om att skålen är superfin!

Mina två favoriter hos RoyalDesign.se är rivskålen från Eva Solo (min fyrkantiga är så svårdiskad pga hörnen som samlar rester i den vikta metallen) och Hard Face Grillpanna från Hackman (kommer sakna sommarens grillkvällar).

55 Lena Andersson:

Hej



Mina favoriter är från Eva Solo

Tebryggare och Vinställ För 6 Flaskor

56 Ann-kristinS:

Jag tycker om Eva solos Smiley "skål" och Stelton kaffe kanorna ,färg vet jag inte tycker alla är fin

57 Elin Gustafson:

Hej!

Underbar tävling! Jag är med! Och har länkat!



http://hoppasjagvinner.blogg.se/2009/august/vinn-en-eva-soloskal.html



Mina två favoriter är:

Marimekko Skål Svart &

Eva Solo Kylskåpskaraff Med Lock och Rosa Neopren



BAMSEKRAMAR

58 Patrykks:

2 favoriter är MiniJanus och Cosy Candle Guld. Jag har också skrivit ett inlägg på min blogg.



http://patryks.blogg.se

http://patryks.blogg.se

59 Uppdragmamma:

Jag vill vara med o tävla!

Här är länken; http://uppdragmamma.blogg.se/2009/august/tavling-eva-solo-skal.html



Mina två favoriter är: Kylskåpskaraff Med Lock och Rosa Neopren & Smiley, Vit

60 martina:

hejsan. mina två favoriter är: steam bordslampa med en färgglad sladd. fräck som attan!

och

new friends grävling tumbler. fräckt med en grävling i glaset. aldrig sett denna innan. annorlunda.



nu hoppas jag på att vinna. :=)

61 Cecilia/svengland:

Mina favoriter är helt klart den röda IIttala Aalto vasen och Norm 06 lampan - båda två skulle gärna få flytta in hos mig! :-)

Jag har länkat till dig från min blogg också!

62 Cecilia/svengland:

Mina 2 favoriter är den röda Iittala Aalto vasen och Norm 06 lampan!

Jag har länkat till dig på min blogg!

63 Anna:

Det fanns mycket fint att sukta efter men mina favoriter är Pappelinamattan samt en hushållsassistent från kitchenaid.



Hoppas på tur nu!

64 Anna:

Otroligt mycket som jag skulle vilja ha... men en svart Alvar Aaltovas eller fruktkorgen från Stelton skulle jag gärna ha här hemma!

65 Anna:

Otroligt mycket som jag skulle vilja ha... men en svart Alvar Aaltovas eller fruktkorgen från Stelton skulle jag gärna ha här hemma!

66 Maria:

Mina favoriter är Georg Jensens Quack thermos och sedan gillar jag i princip hela Eva Solo-sortimentet, men ska jag välja något blir det en Neopren i valfri färg.

67 Lisa:

Hej!



Vill vara med och tävla och jag länkar även i min blogg. Mina två favoritsaker hos Royal design är produkterna från Eva solo och då specillt bordsgrillen och kylskåpskaraffen i svart!



Hälsn. Lisa

68 Malin:

Hej! Jag vill självklart vara med och tävla även jag! Mina favoriter är kylskåpskaraffen i svart från Eva Solo och fruktkorgen från Stelton! Underbara!



Jag länkar också vidare från familjens tävlingsblogg på: http://villduvinna.blogg.se/2009/september/skal.html

för dubbel vinstchans :)

Håller tummarna! Ha det bra så länge!

KRAM!

69 Carita:

Hej! Rolig tävling som jag absolut vill vara med i. Favoriterna är Explore Bean Termos, Svart och Filippa K Kaffe/Temugg 2-Pack Deco.



Jag har länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/september/eva-solo-skal.html.

Hoppas på tur nu!

70 Anna-Carin:

Fin tävling! Mina favoriter är kylskåpskaraffen från Eva Solo och mattan Ella från Pappelina. Ska hålla tummarna riktigt hårt.

71 Skönt Hemma:

Självklart vill jag vara med! Det är inte lätt att välja favoriter hos Royal Design då utbudet är enormt, men jag gillar ju Pappelinas mattor, främst Vera (nästa inköp ska bli en svart och vit till hallen, har en röd/vit) och önskar mig en Kitchen Aid Artisan köksmaskin och då helst en kromfärgad.



Nu håller jag tummarna :D

72 Tessan:

Eva Solos skål "Smiley" i orange och "skål med handtag" i vitt!

Och hoppas att jag vinner =D



Håller tummarna =D

73 Maggie:

Mina favoriter är fruktskålen från stelton & Swing ljusstaken från Georg Jensen!

74 Marina:

Mina favoriter är Eva solo skål med handtag och Georg Jensen - twist salt & peppar

75 Ahnna Sköld:

Åh hjälp, bara välja två saker. Jag kan inte välja. Men det mesta i mitt kök behöver bytas ut då jag har mycket av mormors gammal saker inte köpt så mycket nytt. Kram Ahnna

76 Annas inspiration:

Kylskåpskaraffen från Eva Solo & den svarta alvar aaltos vasen är favoriterna!



Vilken toppentävling!

Kommentera här: