Fototriss - mina små juldetaljer 2008!

Har ikväll kommit hem efter en underbart skön vecka i Trysil (Norge)! Jul, snö, skidåkning & en massa härlig ledighet! Inlägg med härliga bilder från Trysil kommer senare!

Eftersom jag inte varit hemma under veckan, har jag därmed haft en liten bloggpaus. Så min Fototriss kommer först idag! Har inte missat några tidigare, så jag vill ju inte missa denna heller! Veckans Fototriss har temat "Mina små juldetaljer 2008".







Vill ni se mer av bilderna, så finns de i tidigare inlägg. Änglaspelet med pepparkaksfigurer, Julgranskulan från WWF samt Cult Design ljusstakarna.

Kommentarer:

1 isabels värld:

Vilka fina bilder!! Låter som ni haft en härlig jul!! kram och god fortsättning!!

2 Proforma:

Välkommen tillbaka! Härlig jul med mycket snö, förstår jag. Här är tomt på snö!

Önskar dig en god fortsättning!

Kram

3 akson:

Den där julgranskulan skulle även jag kunna tänka mig att ha i granen. Den är vacker!

4 Linda P:

Ååå vad härligt det måste varit! JAg är också sugen på att åka iväg någonstans, fast till lite varmare breddgrader då. Men det får nog vänta. Min favvis bland dina foton blir nog julgranskulan, även om de är fina alla tre. Det blåa gör sig bra till den gröna granen. HA EN SKÖN DAG! KRAM

5 Helen:

Fina bilder!

Låter härligt med Trysil i en vecka!

6 Mari:

Snygga bilder som vanligt!!



Förstår att det varit en skön vecka i fjällen, en rejäl avkoppling.



Nu bär det av till din stad snart, åker i morgon förmiddag, tänkte göra stan lite innan jag åker till Huseby eller vad det heter.....



Kram och ha ett gott nytt år!!

Kommentera här: