Köket blev 3:a!!

Nu är tävlingen "Sveriges finaste Marbodalkök" avslutad. Mitt kök kom 3:a & vinsten var då ett presentkort på Cervera för 3000 kr! Det känns fantastiskt bra! Kanske ska jag investera i drömbesticken Dorotea Night?! Eller mer Omaggioprodukter från Kähler design? Eller kanske en vattenkokare från Eva Solo? Ett angenämt "problem" att välja ut drömprodukter från Cervera... 
 
 
 
TACK alla ni som har röstat på mitt kök!! ♥
 
För att se större bilder på köket, klicka in här.
För att se köket före & efter, klicka in här.
Dahlarna blogg finns även på Instagram: @dahlarnablogg
 

Kommentarer:

1 Natta:

Vilket underbart kök! Nästan precis så som jag föreställer mig mitt drömkök. Skulle du vilja dela med dig av måtten på köket? Det är mest måttet på ön och mellan ön och bänken som jag skulle vilja veta. Men bara om du vill!
Mvh Natta

Kommentera här: