Nya favoritplatsen i vårt hem!!

Nu är äntligen de efterlängtade fåtöljerna med tillhörande fotpallar på plats. Som jag har längtat & drömt om dessa!! Fåtöljerna tillsammans med nya soffan, gör nu att vardagsrummet blir den absoluta favoritplatsen i vårt hem. Flera nya sittplatser, snygga möbler, rosa & cerise som accentfärg - det blev så himla mysigt & snyggt! Fåtöljerna & fotpallarna heter Madrid & kommer från Furniturebox. Soffan vann jag ju i Trendensers julaftontävling & den kommer från Vålamagasinet. Det som fortfarande saknas i vardagsrummet är två snygga golvlampor, en ljusgrå/mellangrå matta samt ett soffbord (gärna ett helsvart Flower Mono). Men det lär dröja, för nu är pengarna slut för ett tag...
















En februaritävling pågår just nu här på bloggen. I samarbete med Cult Design har ni chansen att vinna två Evergreen S samt två valfria tags med örtnamn! Klicka på bilden nedan för att komma direkt till tävlingen. LYCKA TILL!




Kommentarer:

1 Linda Ericsson:

GUD! Så fint ni har det. Superduper:-))

2 Proforma - Irene:

Helt nytt vardagsrum nu, vad kul! Det ser jättefint ut! Stolarna är favorit hos mig med men jag har inga än, men vem vet... kanske en dag.

Kram

3 Theres:

Det blev jätte fint. Förstår mycket väl varför det är din nya favvoplats :)

4 Åse - Interiörguiden:

Det ser fantastiskt ut, vad härligt med nya möbler, det är ju något man inte köper så ofta så när man väl gör det bidrar de till en sådan stor förändring.



Ha en fortsatt fin söndag!

5 Elin:

Jättefint! :) Och tänk så mycket roligare det är när man längtat riktigt länge efter något så speciellt... :)



Jag är på jakt efter nya bestick, men pust... det finns ju miljoner att välja på. Har du kanske några förslag? :)

6 Anna:

Ni har ju bland de snyggaste sittplatserna man kan tänka sig :-) Jag förstår att du är nöjd. Ha en fin söndag! KRAMISAR

7 pysseliten:

kanoners :) Så fint verkligen en plats att sitta och mysa och läsa med en kopp kaffe .

8 Anders:

Wow vilken snygg hörna! Nu blev jag otroligt inspirerad att ta tag i vårt vardagsrum. Dock blir det nog inte rosa kuddar ;-) hos oss! Tack för inspirationen!

Kommentera här: