Soffan är på plats!

Idag kom den hem, Vålasoffan (design Jonas Ihreborn) som jag vann i Trendensers julkalender! Den överträffar alla förväntningar. Att den var snygg på bild kan ju alla se, men när den nu står här i vårt vardagsrum så är den så mycket snyggare. Och skön redan från början! Här kommer jag nog att tillbringa all min sittande tid :-)! Tack än en gång VålaMagasinet för att ni gillade min motivering i Trendensers julaftontävling! Känner mig så lycklig över denna fina soffa! Nu tillkommer dock det angenäma "problemet" att leta efter ny matta & nytt soffbord. Det vi hade innan ser inte mycket ut för världen ihop med denna nya skönhet! Tar tacksamt emot läckra tips på mattor & soffbord!














Kommentarer:

1 Carina - inspirera:

Grattis! Den är verkligen supersnygg!

Kramen.

2 Helene Langborg:

Snyggt!



Mycket lik våra Karlstadsoffor från IKEA i Sivik mörkgrått tyg. De är superlätta att hålla rena p g a att tyget är mycket likt jeanstyg.



Vad är det för tyg på Vålasoffan ?



Hur gick det med Barcelonafåtöljerna?



Kram Helene

3 Anna:

Vilken drömvinst :-) Den är verkligen toksnygg! Ha det så bra i morgon och njut lite åt mig med ;-) KRAMISAR

4 Frida:

Stort grattis. Vad kul att du är så nöjd!

5 Anita:

Grattis! Vad snygg den var. Ryamatta och ett vitt soffbord till kanske. Matta som en färgklick. :-)

6 Jonas Ihreborn:

Kul att ni är nöjda med soffan :)



MVH



Jonas Ihreborn

Kommentera här: