Cult Design - Kub Spa

Här kommer nu det tredje & sista inlägget om Cult Designs vårnyheter 2011. Jag har inte riktigt fattat tycke för Kub-serien tidigare, utan det har framför allt varit Change & på senare tid Outdoor som har varit mina absoluta favoriter. Men efter att ha sett hela Kub Spa serien så är jag förälskad. Så fräscht & snyggt! Dock uppstår ett litet angenämnt problem, vilken av färg- kombinationerna man ska välja... Rosa & röd är ju egentligen min favorit, men den turkosgröna är ju även den riktigt snygg. Här väljer jag att visa mest av det turkosa, eftersom det kanske är den färgen man mest förknippar med spa & hav.



De urfina handdukarna som Cult Design har producerat tillsammans med Pelle Vävare. Tvålen är ett samarbete med Klockaregården.






Kub Spa serien samlad i den turkos-gröna färgen. En fin nyhet för våren är Kub Aroma Joy. Doftpinnar som doftar ljuvligt. Alldeles lagom starkt. De kommer snart att pryda vårt badrum. 



Underbara randiga handdukar som även kan kombineras med enfärgade i grönt eller turkost, naturligtvis med kubmönster på!! :-)



Härligt randigt mönster, som är detsamma som mönstret i de randiga handdukarna.



Såklart finns det även matchande Change-manschetter.



Pixelmönstret har även fångats upp i spa-färgerna.



Och så de härligt fina röda-rosa-lila handdukarna! I love!!



Andra vårnyheter 2011 som jag skrivit om tidigare är Change & News samt Outdoor & Flowerbox.


 

Kommentarer:

1 Carina - inspirera:

Ett eget hemma SPA skulle inte vara fel! Pixelmönstret är riktigt snyggt tycker jag...

Kramen.

2 Åse - Interiörguiden:

Vilka underbara färger de har valt att sätta på sina produkter!

3 Susanne [Snusans inredningsblogg]:

Den turkosgröna färgkombon passar mig perfekt! Och de randiga handdukarna matchar våra enfärgade. Snyggt! Gillar tvålen!

4 Helene Langborg:

Handdukarna blev jag förtjust i!

De kändes så rejäla och supersköna!



Tyvärr har jag redan köpt på mig ett nytt lager till nya huset så det lär dröja innan jag handlar nya :-(



Men man kan ju drömma!



Kram Helene

Kommentera här: