Cult Design - Change & News

Då var det dax för del två från Cult Designs monter på Formex. Change är en av mina favoriter hos Cult Design. Jag har nog en i varje storlek här hemma... Och ett antal Changemanschetter, men dessa kan man aldrig ha för många av!! Det finns ju en fantastisk mängd olika varianter av manschetter & det är kul att enkelt kunna förändra en ljusstake & detalj i ett rum genom att variera färger & former. Det fanns flera nyheter till Change. En storfavorit för mig är huset nedan. Minst en huslykta kommer snart att finnas i vårt hem!






En sådan här Change trea i glas är mitt senaste inköp. Fyndade en på rean förra veckan med hela 75% rabatt. Det är rea det! Jag har klämt & känt på denna glasljusstake länge, så det känns otroligt kul att äga en nu. Fazettmanschetten längst till höger är en nyhet.



Dessa silvriga manschetter skulle vara kanonfina i Change glas. Hamnar även de på "inköpslistan".



En hel manschettvägg! Läckert! De randiga manschetterna Line i grön-vit, rosa-vit & svart-vit är ytterligare en nyhet. Detta mönster finns även på krukor/burkar. Snyggt med den silvriga vågiga manschetten till glas. Hela min första lägenhet var blå. Soffa, fåtöljer, gardiner, mattor, dukar... Typ allt var blått & det blev lite för mycket, så jag har varit anti blått i flera år. Nu börjar dock anti-blå perioden släppa. Gillar den blå manschettens nyans. Riktigt fin färg.



Den jeansblå Change Denim är inspirerad av bondromantiken & är ännu en nyhet. Likaså den matchande manschetten. Sommarlov manschetten är också ny för säsongen. Kanske en blivande avslutningspresent till alla lärare runt om i Sverige?!



Trä i kombination med nyheten News är riktigt lyckad. Mönstret i News har kommit fram genom att ta faktiska tidningar på olika språk & sedan har de klippt ut bitar ur artiklar & sammanställt i ett större mönster, som nu är underlag för detta recycling- & retro-tänk. De ljusgula produkterna är också riktigt fräscht ihop med News & trä!


 

Kommentarer:

1 Carina - inspirera:

Mycket snyggt finns det minsann att välja på!

Kramen.

2 Blogg by Maliin Stoor:

Ja varitionen är det inget fel på!

Trevliga saker!!!



Må gott!!!



Maliin

3 Minh Du - MINH Inredningsblogg:

Jag gillar också Cult Design. Fd grannbutiken till mig i Gamla Stan hade mycket från dom.

4 jenny:

det där huset var ju jättefint. De är så kreativa på cult design.

Kram

Kommentera här: