Fototriss - Inuti!

Sitter i soffan med min Surf Pillow & laptopen i knät. Kaffet & marcipanbrödet står bredvid mig. Har varit iväg & köpt mig ett par nya träningsskor på förmiddagen & har även hunnit köra ett träningspass. Känner mig himla nöjd med söndagen så här långt :-). Närmast på dagordningen står uppläggning av gardiner. Gruvar mig lite för det, så jag "ska bara" göra lite annat först...

Eftersom jag är en Melodifestivalfantast, så gillar jag att detta har dragit igång i Sverige igen :-)! Vi var borta hos goda vänner igår & vi hade alla samma favoriter i slutändan. Min favorit var Salem & barnens var Ola (såklart!!!). Tur att båda gick direkt vidare till final. Önskar så att jag var en av alla dessa tusen som får sitta i Globen & se finalen live...

Nu till Fototrissen! Dagens tema är Inuti. Så här års är TULPANER min absoluta favorit! Kan aldrig få nog av dem. Alltså får mina tulpaner i köket bli dagens motiv. Inuti tulpaner ser det ut så här:

 









Glöm inte bort att vara med i tävlingen som pågår här på min blogg nu! Ni kan ju vinna en Surf Pillow i valfri färg! Kan verkligen rekommendera den. Klicka på bilden nedan för att komma direkt till tävlingen.

 

 

Kommentarer:

1 Lisa:

Väldigt vackra bilder, och javisst, tulpaner gar alltid hem...

2 Maria:

Tänk att tulpaner kan vara så vackra trots att de börjar ha gjort sitt!

3 Nilla:

Tulpaner är favoritblommor!

4 Photos by Storm:

Fina bilder på inuti-temat, bra skärpa. Jag tycker Melodifestivalen är alldeles för utdragen...ja i så många veckor alltså. Missade igår men kommer nog att se någon av delfinalerna. Ha det bra/Lis

5 Gärdsmygen:

Vackert! Nu är tulpanerna riktiga glädjepsridare i väntan på våren.

6 Bokmalen:

Här har du en till som älskar tulpaner!! Riktigt fina bilder du visar. ;)

Å, hejja, hejja vad duktigt du är som kommit igång med träningen!!! ;)

Kramen, Maria

7 Carina - inspirera:

Fina bilder!

Vad härligt att vara lite nyttig på söndagen också...känns ju alltid så mycket bättre efteråt!

Fix och don dag idag...här har det bakats!

8 mimmi:

Vilka vackra bilder på dina tulpaner :) Jag har inga hemma men blir sugen när man ser hur vackra de är :)

9 Menageriet:

Fint fångat!

Gillar mittenbilden bäst.

Ha det så gott!

10 P.K:

Tulpaner är februari"måste". Gillar speciellt mycket din bild nr 3, där man kan se hur pollen faller av..

11 InneoUte-Malin:

Vacker triss av en blomma som snart har gjort sitt. :-) Jag var också inne på att fotografera blommor, men maken röstade på det lite manligare "kretskort". :-) Snacka könsstereotypt. :-)

12 Fjäderlös Tvåfoting:

Blommor, mera blombilder. Verkar som om folk längtar till en annan årstid.

:-)

13 Jah Hollis:

Som jag skrivit någon annanstans tidigare: blommornas inre liv verkar vara ett populärt motiv den här gången. Men det bli ju fina bilder av det. :-)

14 Anna:

härlig blogg! gillar verkligen dina bilder. Gärna mer blombilder, älskar det! :D

Kommentera här: