TÄVLING - Dahlarna firar 800 inlägg!

OBS! TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!!!

Det här blir mitt inlägg nummer 800 här hos Dahlarna!! Det vill jag såklart fira med en tävling! Jag har nu förmånen att få samarbeta med webshoppen Bosign & de har sponsrat med priset - en Surf Pillow i valfri färg!! Här har jag skrivit ett inlägg om just denna Surf Pillow.


Så här enkelt är det att tävla:
Svara på frågorna 1. I vilka färgkombinationer finns Surf Pillow? samt 2. Vilken är din favoritprodukt hos Bosign.se?  Svaren hittar du hos bosign.se. Skriv sedan ditt svar i en kommentar till detta inlägg.

Om du vill ha en extra chans att vinna, gör du ett inlägg om tävlingen på din blogg. Låna då med dig tävlingsbilden ovan samt länka till detta tävlingsinlägg och till bosign.se. Glöm inte att skriva i tävlingskommentaren om du har länkat.

Även du som inte har en blogg, är naturligtvis lika välkommen att vara med i tävlingen. Om du också vill ha en extra chans, kan du tipsa fem vänner om tävlingen via mail. Skicka då även en kopia av det mailet till [email protected].

Tävlingen pågår till tisdagen den 9 februari kl. 22.00.
LYCKA TILL!

 

Kommentarer:

1 Madeleine:

1: Vit/svart, Sand/vit, Röd/vit och Svart/svart.

2:Min favoritsak på Bosign.se är sladdsamlaren (finns det något värre än sladdar huller-om-buller?) tätt efter kommer sladdvindan eftersom den nästan ser ut som en god lakritsbit :-)



Jag har både länkat och mailat :-)



2 Petronella:

Hej! Vilken smart grej!



Svar:

1. svart/svart, sand/vit, röd/vit och vit/svart



2. Hittade en sak nu som jag letat efter länge; roliga halkskydd; Halkskydd Dot 6 st - Rosa/Gul/Orange/Grön/Blå , riktigt häftiga så det får nog bli en beställning.



Länkar på bloggen/Kram Petronella

3 Bokmalen:

Härligt med 800 inlägg å vad trevligt med tävling!! Svaret är: vit/svart, röd/vit, sand/vit och svart/svart. Min favorit (svårt att välja en) men det är handduksstegen. Sambon började på en i sommras eller om det var förra sommaren å den är inte klar än... Undrar om den nånsinn blir klar!?? Men jag blir ju sugen på att beställa en...

Länkar gör jag direkt nu.

Kramen, Maria

4 Mrs. b:

Gratulerar till 800 inlägg! Jag är gärna med och tävlar om en Surf Pillow. De finns i färgerna Svart/svart, röd/vit, sand/vit, och vit/svart. Jag är extra sugen på ordning&reda nu, och tyckte de genomskinliga skoboxarna var läckra&praktiska!

5 MissStorm:

Grattis till en himlans massa bra inlägg! Kul tävling, men jag står över den här gången (har en liknande).



Kram

6 lolla:

halloj

så mycket fint det fanns där inne favoriten blev nog

Lap Tray Antislip i rosa/svart.



Svaret på din fråga är.Svart/svart,röd/vit, sand/vit, vit/svart



Har länkat i min blogg under kategorin tävlingar

kram lolla

kram lolla

7 Anna Olsson:

Hej !



Jag vill naturligtvis vara med och tävla.



1. Surf Pillow finns i färgerna Vit/Svart, Röd/Vit. Sand/Vit och Svart/Svart

2. Jag älskar mitt uppblåsbara fotbad som jag haft många avkopplande stunder med. Detta är helt klart en favorit för mig.

Kram Anna Olsson

8 Sofia:

Hej

1Den finns i färgerna Svart/Svart Vit/Svart Röd/Vit

Sand/Vit

2 Jag gillar sladdsamlaren, ett roligt sätt att få ording på alla fula sladdar.



Kram

Har länkat i min blogg

9 C A R I T A:

Jag är gärna med! Surf Pillow finns i röd/vit, vit/svart, sand/vit, svart/svart.



Min favorit är tvättkorg i svart.

Jag har länkat: http://turkost.blogspot.com/2010/02/surf-pillow.html.



Ha det fint!

10 care69:

Svar: vit/svart, svart/svart, sand/vit & röd/vit.

Jag gillar verkligen de genomskinliga skoboxarna. Snacka om att få snyggt i klädkammaren...

Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/02/9-feb-vinn-surfpillow.html

11 HUSnrNIO:

Trevlig tävling. Återkommer när jag har möjlighet att länka osv. Ha en bra onsdag!

12 clea:

1. den finns tillgänglig i färgerna:

vit/svart, röd/vit, svart/svart och Sand/vit!

2.favoritprodukten får nog bli Hängare Branch Hanger - Lackerat gjutjärn, Silver - supersnygg!

en surf pillow hade inte alls varit fel! min mamma (väldigt angelägen att få barnbarn) har satt skräck i min gällande att ha laptopen i knät/på magen, att de på något sätt ska förstöra. Så denna hade varit perfekt!

jag passade på att länka här:

http://cleaclea.blogg.se/2010/february/9-februari-surf-pillow.html

kram, clea



13 Kristina:

Hej,

1. Surf Pillow finns i färgerna: vit/svart, röd/vit, sand/vit och svart/svart.

2. Min favorit hos Bosign just nu är faktiskt just Surf Pillow, då jag sitter mycket i soffan eller i sängen och surfar... men det kanske inte gills som svar.. Jag vill ockskå gärna ha Branch Hanger i svart gjutjärn. Den vill jag ha i sovrummet att hänga halsband och dylikt på.

14 evamar:

Grattis till 800 inlägg! Jag är gärna med och tävlar om den praktiska kudden som finns i vit/svart, röd/vit, sand/vit och helsvart.



Annat jag gillar är den snygga korgen för plastpåsar som man hänger över skåpdörren. Smart att inte behöva göra hål! Gillar också handdukshängaren med mera som man också kan hänga över en dörr.



Har länkat såklart:



http://evamar.blogg.se/2010/february/surfkudde-9-feb.html

15 Cina:

Har länkat och håller tummarna för en vit/svart surf pillow, annars finns de också i röd/vit och sand/vit.



Sitter som vanligt med datorn på en knölig kudde i knät, så en surf pillow är absolut favoriten. I neeeed !!!



http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.13069777

16 Mamma Mia:

vi svart, röd vit, sand vit, en härlig kudde ser ut som ett spel... vore skön att sittta på..



en svart vit tvättkorg ser härlig ut,,,



17 Ingrid:

Grattis till det 800:e inlägget!

Jag är gärna med i tävlingen eftersom jag ALLTID sitter i sängen med min laptop i knäet.

1. Surf Pillow finns i 4 varianter - vit/svart, sand/vit, röd/vit och svart/svart.

2. Min favoritsak på Bosign.se är SurfPillow därför att jag verkligen skulle behöva den. Men som nummer två kommer toalettrullehållaren i polerat stål, den är stilrent snygg och fantastiskt smart & smidig.

18 Jeanette:

Svar: svart/svart, sand/vit, röd/vit och vit/svart



Min favoritprodukt är laptoptray! Jag älskar den! Alla som har provat den hemma hos mig har direkt beställt en egen. Det är fantastisk!

19 nathalie:

färgkombinationerna är Svart+svart,röd+vit, sand+vit och svart+vit!

Min favorit var de fina ljusstakarna!

20 Ninnie på Ninni med e:

Hej! Jag vill vara med så klart! Å grattis till 800 inlägg, inte dåligt!

Svaren är;

1) Färgerna Vit/svart, Sand/vit, Röd/vit och Svart/svart.

2) Jag gillar verkligen fruktskålen med bananhängare, hur cool som helst! =)

21 Anna-Carin:

Jag är gärna med! Sitter och knölar ihop en vanlig kudde när jag har datorn i knät så den skulle komma väl till pass =)

1. Den finns i Vit/svart, sand/vit, röd/vit och svart/svart.

2. Min favorit är hängaren Branch Hanger, riktigt snygg!

Håller tummarna!

22 E-B:

Vilken fin sida du har!

Förtjänar två lotter -

Svar 1: sand/vit, svart/svart, röd/vit o vit/svart

Svar 2: Förvaringskorg över dörren gillar jag mest

Länkar fr min blogg.

23 Jenny:

Grattis till 800 inlägg. Jag följer dig dagligen :-)

Självklart vill jag vara med och tävla. Här är mina svar:

1) svart/svart, sand/vit, röd/vit och vit/svart

2) Sängbord- Vit/Polerat stål

24 Carina - inspriera:

Kul med tävling! Grattis till dina 800 inlägg!

1) vit/svart, röd/vit, sand/vit, svart/svart

2) Mina favoriter är de "knöliga" kaffemuggarna

Länkar från min blogg!

Kramen.

25 Petra:

1. Surfkudden finns i svart/svart, sand/vit, röd/vit och vit/svart.

2. Min favorit är det flyttbara kläd- och handduksstället. Så smart!



Här har jag tipsat och länkat:



http://anitavinnare.blogg.se/2010/february/9-februari-vinn-en-surfkudde.html

26 Majblomma:

1. Surfkudden finns i svart/svart, sand/vit, röd/vit och vit/svart.

2. Min favorit är surfkudden, eftersom att min dator är på tokvarm, just nu använder jag grytunderlägg, haha :)



http://majblomma.blogg.se/timeaftertime/2010/february/surfkudde.html

27 Jenny Ö:

Grattis till 800 inlägg! :)



1. Surf Pillow finns i färgerna Vit/Svart, Röd/Vit. Sand/Vit och Svart/Svart

2. Min favoritprodukt är Branch Hanger i Silver, eftersom jag alltid hänger undan mina halsband på en tråkig hängare så skulle denna piffa upp avsevärt!

28 [email protected]:

svart/svart, sand/vit, röd/vit och vit/svart

Handdukshängaren man kan hänga över en dörr gillar jag.

29 V I L J A:

Hejsan!



Vilken härlig du dragit igång, och vilket toppenpris. Passar självklart på att vara med!



Surf Pillow finns i följande färgkombinationer : Vit/Svart, Röd/Vit, Sand/Vit och Svart/Svart.



Var nyss inne på hemsidan och spanade runt, dom hade mycket smarta lösningar, men jag gillade deras Purse Hanger lite extra. Eftersom jag är ett riktigt väskfreak så använder jag ju ofta väska, men långt ifrån alla golv inne på caféer och restauranger är minsann fräscha! Men här har vi en I-landslösning :)



Skulle verkligen vara superskoj att vinna, fick nämligen en bärbar dator nu i somras då jag tog studenten. Den används flitigt dagligen och att mysa ner sig i sängen och se på film är alltid lika mysigt, men det blir så otroligt varmt. Inget täcke behövs precis ;)



Oj, det här blev ju nästan ett litet brev, men hur som helst. Håller tummarna nu!



KRAM

[email protected]



30 ANNAS TÄVLINGSBLOGG:

Jag har tipsat om din tävling här



http://molnboanna.blogg.se/2010/february/surf-pillow.html

31 Lena:

1: Vit/svart, Sand/vit, Röd/vit och Svart/svart.

2: Jag tyckte bäst om den blå halkmattan där det stod "Bath"

32 Maria:

Hej!

Jag är gärna med och tävlar!

Svar:

1. Vit/Svart, Röd/Vit, Sand/Vit och Svart/Svart.

2. Flexibel Krok för väskor, skärp - Polerat stål



Har länkat till tävlingen här:

http://svenssonsmaria.blogg.se/2010/february/tavling-surf-pillow.html



Ha det så gott! :)



33 Sandra:

1. svart/svart, sand/vit, röd/vit och vit/svart

2. Mjuk tvålpump Soap Belly - Vit/Svart



Jag har ingen blogg.

Kram

34 Erica:

* svart/svart, sand/vit, röd/vit och vit/svart

* Sladdsamlare skulle verkligen behövas här hemma. ;)



35 Anneli:

1. Svart/svart, vit/svart, sand/vit och röd/vit.

2. Min favoritprodukt är deras "Frukostbricka Lap Tray"!



36 Maria:

Hej! Jag ar garna med :)

1. Vit/Svart, Röd/Vit, Sand/Vit och Svart/Svart.

2. Jag gillar bast deras diskstall i polerat stal! :)



Har tipsat 5 vanner via mail + skickat en kopia till dig for en extra chans! Kram!

37 Elin J:

Svar på fråga:

1. svart/svart, sand/vit, röd/vit och vit/svart

2. Min favoritprodukt är deras Frukostbricka Lap Tray!



håller tummarna

38 Sofia Bergsten Grändinger:

Grattis till 800 inlägg! följer dig i stort sett dagligen på din underhållande blogg! hur hinner du?

1) vit/svart, röd/vit, sand/vit, Svart/svart.

2)Favoritprodukten är nog sladdsamlaren i rött. För oj vad trött man blir på alla sladdar som dammsugaren trasslar in sig i och det ser så trist ut också.

Sofia G

39 Annika S:

Grattis till ditt 800:e inlägg :)Och vilken rolig tävling, detta är verkligen något jag skulle behöva!



1.svart/svart, sand/vit, röd/vit och vit/svart

2. Min favoritprodukt är radion för kök och dusch med sugproppsfäste



Har även länkat i min blogg så klart:)

Håller både tummar och tår att jag vinner:)

40 Helen:

Svar:

1. Svart/svart, röd/vit och vit/svart, sand/vit,



2. Sladdsamlaren är min favorit. Ordning och reda på alla sladdar:)



Har mailat fem vänner.

Kramiz

41 Anna:

1. Surfpillow finns i svart/svart, vit/svart, röd/vit och sand/vit.



2. Jag är i behov av förvaring för mina kläder i sovrummet och då skulle en vit Branch hanger vara perfekt. Den är därför min favoritprodukt hos Bosign :-)



Jag har länkat!



Grattis till så många härliga inlägg! KRAMISAR

42 jessica:

Åh vilket bra pris! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Svaren på frågorna är:

1. Surf Pillow finns i färgkominationerna vit/svart, röd/vit, sand/vit och svart/svart!

2. Mina favoritprodukter är "Lap tray" och "surf pillow"! =) Vore så praktiskt att ha en sådan här hemma!



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2010/february/vinn-en-surf-pillow-i-valfri-farg.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

43 fru Sätterlund:

Surfpillow finns i 4 varianter: 1. Svart/svart, vit/svart, sand/vit och röd/vit.



Min favoritprodukt är Branchhanger :)



Hoppas på tur ;) Datorn bränner som f-n på benet just nu :D

Kram Therese

44 Linda Ericsson:

1. Surf Pillow finns i färgerna Vit/Svart, Röd/Vit, Sand/Vit, Svart/Svart.

2. Min favorit förutom Surf Pillow blir "Branch Hanger" eftersom jag är i ett stort behov av att hänga mina "juveler" någonstans.



Kan inte länka till någon blogg ännu....

45 lotta:

1: Vit/svart, Sand/vit, Röd/vit och Svart/svart.

2:åh den svart vita tvättkorgen hade passat såååå fint i vårt badrum!!

Kommentera här: