Surf Pillow

Jag blev en lycklig ägarinna av en Surf Pillow från Bosign på Formex-mässan. Har testat den i några dagar nu & måste ge den ett riktigt högt betyg :-). Skönt med en mjuk kudde i knät som formar sig perfekt, istället för enbart den hårda laptopen. Dessutom blir det inte varmt i knät från datorn, då antislipknopparna i silikon blir som en värmeavledande luftspalt mellan datorn & kudden. Surf Pillow finns i fyra olika färgkombinationer (vit, svart, sand & röd) & kostar 295 kronor. Överdraget på kudden är gjort av 100 % bomull & kan tvättas i 30 grader. Jag har en vit kudde med svarta knoppar.









Alla bilder är pressbilder från Bosign, men med kollage gjort av Dahlarna.


PS. På tisdag kommer det en tävling här hos Dahlarna -
med ett pris som anknyter till detta inlägg :-)!!!

Kommentarer:

1 InneoUte-Malin:

Snygg och smart. Precis som det ska va'. :-)

2 Carina - inspirera:

Riktigt snygg och den verkar väldans praktisk också.

Det måste ju vara en bra kombination!

Kramen.

3 Anna:

Sedan jag köpte min lilla laptop har jag känt behovet av en sådan, men jag har inte unnat mig någon hittills. De verkar jättebra och snygga är de också ;-)



Ha en härlig fredag! BAMSEKRAMAR

4 Therése:

Vi (eller ja dottern) har en hård variant av plast,

men den här såg ju riktigt bekväm ut...och snygg var den också!

Ha det så gott...Kram!

5 Designing good life:

Det låter som något som behövs hemma hos mig. Och då i två upplagor - en för mig och en för mannen! Japp, så sociala är vi...

6 Elli:

Åå en sån skulle man ju ha, den i beige skulle passa tok bra ihop me vår soffa ;)

Hoppas allt är bra! Kikar in hela tiden men är inge så bra på att lämna några avtryck längre :( men då och då kommer dem :)

Kram elli

7 Mrs. b:

Kul med en recension. Jag ogillar laptop i knät just för att det blir så himla varmt.

8 Henrik Broden:

Åh gud. Det där har jag letat efter, jag visste inte ens att det fanns. Perfekt. Beställer direkt.

Kommentera här: