Jag vann :-)!!!

För ett tag sedan var jag med i en tävling på EM. Första pris var en stor vårstädning. Tänkte inte så mycket på vad andra & tredje pris var... Jag hade dessutom glömt bort att jag varit med i tävlingen, så igår när jag satt på jobbet & mobilen ringde blev jag otroligt ÖVERRASKAD!! En kvinna från EM ringde & sa att jag hade vunnit andra pris i tävlingen, vilket var ett presentkort på 2000 kr! Wiiieeee vad glad jag blev. Trodde först att någon skojade med mig, men hon lovade att det var sant :-)! Vad synd (!!) att vi redan har köpt köksmöbler, då måste jag ju köpa något annat för dessa pengar... Shopping, det är något jag är bra på ;-)!

Rimmet jag vann på är kanske ingen höjdare, men det gav mig iallafall ett presentkort på 2000 kr! Det ni mina systrar - som brukar skratta åt mig när jag försöker rimma på julklapparna... Jag vann ju 4 UNO-stolar i julas också tack vare ett egenkomponerat rim! Så här står det på EM:s websida:


"2:a pris. Ett presentkort från EM värt 2000 kr


Viktoria:

”Min högerarm är skadad & dammet ligger i flera lager,
städhjälp i hemmet skulle få det i ny dager.
Då skulle till och med jag känna mig fager!”

Motivering:
Kan en städning till och med göra att man känner sig vacker så är det bra. Ett trevligt skrivet bidrag där man också förstår att det kan vara svårt att klara städningen själv. Ett presentkort från EM blir det som tröst."

Nu infinner sig bara den angenäma uppgiften att hitta något att spendera mitt presentkort på! Skulle gärna ha köpt en Kartell-lampa för pengarna, men tyvärr har ju inte EM det. Nu måste jag till varuhuset & kolla läget :-). Men en soffa till vardagsrummet drömmer vi om både mannen & jag, så presentkortet är ju definitivt en bra start på vägen till det. Typ den här modellen nedan, fast i mörkgrått tyg (inte skinn) skulle gärna få flytta in hos oss.



Kommentarer:

1 Åse - Interiörguiden:

Grattis vad roligt!!!

2 Proforma - Irene:

Åh, Grattis Viktoria! Vilket flyt du har! Jag tror inte du får några problem med att hitta något där. Tog faktiskt en runda senast igår och de har fått in mycket fint!

Kram kram

3 Mickan:

Åh grattis :) det hade jag med behövt eftersom man flyttar om 1½ vecka. Tänkte fråga om du vet nån lösning till hur man kan blogga från iphone? :)

4 Lotta:

Åh, så roligt!!!

GATTIS GRATTIS, förstår att du är jätteglad.

kramis

5 Designing good life - Sarah:

Grattis! Kul när det kommer lite oväntat också.

6 Carina - inspirera:

Grattis! Vad kul att vinna...och nog hittar du något du skulle kunna köpa för vinsten ;)

Kramen.

7 Anna / Sand´s Drömmar:

Grattis - vilken lycka!!!

8 Synnöve:

Grattis till den vinsten. Ibland bara händer det...

Hoppas den soffan får flytta hem till er snart.

Kramen i snön.

Synnöve.

9 Annette:

Va kul att du som ordnar så många tävlingar vinner!!! Grattis!!!



Kram Annette

10 Mrs. b:

Så roligt - stort grattis!

Kommentera här: