Designstolsvinsten :-)!

På självaste julafton fick jag reda på att att jag VUNNIT en tävling hos bloggen FURNISH.etc!!! Idag kom vinsten hemlevererad till dörren! Fyra UNO-stolar från FurnitureBox! Känns fortfarande lite overkligt att ha fått vunnit dessa stolar :-).






FurnitureBox har nu utsett vinnaren i jultävlingen och valde Dahlarna med motiveringen: "För det bästa rimmet med fyndiga formuleringar som relaterade till jul i samband med en produkt från Furniturebox."

Dahlarnas vinnande rim:
Vi vuxna nästan inga julklappar ska få,
bara barnen paket under granen får det då.
Därav vore det underbart att vinna,
& ett mail med UNO-vinst finna.
Favoriterna hos Furniturebox är många,
och önskelistorna blir därmed långa.
Jag fann den fantastiska stolen LESS,
kan inte släppa tanken på den sedan dess.
Den skulle passa perfekt i vår hall,
en akrylstol där vore riktigt ball!


Bild & text lånad från FURNISH.etc.

Kommentarer:

1 Snusans Inredningsblogg:

GRATTIS!! Vad roligt! Vilken julklapp! :)

2 Therése:

OJ! det var verkligen ingen dålig vinst det där, vad kul...GRATTIS!

Har du nån bra plats att sätta dom på nu då? ;-)

(Du kan väl inte ha alla 4 i hallen hihi)

Det var en roligt rim du hade hittat på också!

Ha en härlig fredag nu...Kram!

3 InneoUte-Malin:

Stort grattis! Ska bli spännande att se de på plats.



Trevlig helg på dig!

Kram Malin

4 Änglahår:

Ingen dålig vinst må jag säga. Stort Grattis!



/Änglahår

5 Anneli:

Grattis! Vad kul att vinna. En julklapp som heter duga.

6 jenny:

Åh stort grattis!! Vilken supervinst.

Trevlig helg!!

7 Carina - inspirera:

Grattis! Jag blir så väldans avundssjuk...de är så ursnygga!

Kramen.

8 Anna:

Grattis min vän! Stolarna är superdupersnygga! :-) Du är så värd denna underbara vinst. Ha en skön helg! MASSA KRAMAR

9 Linda Ericsson:

GRATTIS! till dig min vän. Hoppas vi ses snart kram från mig

10 Proforma:

Men det här är ju helt fantastiskt! STORT GRATTIS!!! Gud vad kul! Jag hoppas vi får se dom på plats!

Trevlig helg! Njut av vinsten!

Kram Irene

Kommentera här: