Lampdrömmar!

Det finns otroligt många drömmar i mitt Dahlarna-huvud... Många drömmar kommer säkert att för alltid stanna just som en dröm, men några hoppas jag kommer ett infrias. Just nu är det mycket lampdrömmar i mitt huvud :-)!



PS Maskros från Ikea, Miss K från Flos, Gè från Kartell, Otelia & Otello från Josefsson, Light Shadows Line från Orrefors, UnderCover från LeKlint, Kolme från Mio samt È från Kartell.


Nu ska jag knoppa in & drömma söta drömmar om dessa lampor... Imorgon kommer det en tävling här på bloggen :-)! KRAM!

 

Kommentarer:

1 Lotta:

Många fina lampor!!!

Jag letar fortfarande lampor till mitt vardagsrum.

Men när jag nästan kommer till skott, så får jag lite besluts-ångest;) Det finns för mycket snyggt att välja på;) Há en bra dag! kram

2 InneoUte-Malin:

Ännu en lampfantast. Lampor gör verkligen stor skillnad för inredningen.

3 Designing good life - Sarah:

UnderCover från LeKlint är favoriten bland dessa. Ikeas lampa kan vara cool om man har vääääldigt mycket plats...

4 J:

så fina allihopa. Gillar de där människorna med glödlampa som huvud...!! :)

5 Änglahår:

Hoppas du vill vara med i min bloggutmaning?!

http://anglahar.blogspot.com/



Hälsningar

Änglahår

6 Åsa:

Visst är lampor underbara! För mig är lampor så mycket mycket mer än bara belysning. Gillar man att pyssla själv så kan man ju även designa sin egen lampa :)



GOTT NYTT ÅR!!

Kommentera här: