Carpe Diem!

Äntligen har jag gjort ett väggord av min dekorplastvinst! Det blev Carpe Diem i svart dekorplast med sammetstryck. Den blev en häftig effekt att det är struktur på bokstäverna. Bokstäverna sitter i vårt allrum, där det svartmålade trädet så småningom också ska "bo". Det blev precis den effekt jag önskade av väggordet! Denna gång har jag satt fast väggordet på en tapet. Har bara satt väggord på målade ytor förut, men det gick mycket smidigt!


 

 













Carpe Diem känns extra värdefullt på vår vägg, för att vi ska fånga dagen & leva här & nu!




Kommentarer:

1 Bokmalen:

Vad snyggt det blev!! Jag har ju lite svart dekorplast som "ligger å skräpar" som jag borde göra nåt kul med. ;) Nu blev jag helpeppad!!

Kramen, Maria

2 Ida:

O va snyggt det blev! Härligt!



Va hemskt att höra om deras fröken. Hoppas verkligen att hon fixar de.



Kram

3 Mirka:

Oj vad snyggt det var när det var lite mönstrat sådär! Jag har själv använt den mönstrade på kakel, men detta var ju riktigt fint tycker jag!

4 Carina - inspirera:

Så väldans snygg - och ett bra budskap!

Har så länge tänkt att jag skulle hitta på något sådant men det har liksom inte blivit av...

Kramen.

5 fru Sätterlund:

Usch vad hemskt med cancer! Min mormor dog av det :( Håller tummarna för att det går vägen för er favoritfröken...



Det blev jättefint med väggordet, kul med struktur i dekorplasten - lyxigt!



Ha det gott,

Kraaaaam Therese

6 Inspirera Mera:

Åh vad tråkigt att höra! Jag hoppas verkligen att hon tillfrisknar och att cancern aldrig kommer tillbaka mer.



Vad fint ditt väggord blev!

Trevlig helg, kram Sandra

7 Anna:

Vi fikar runt 14:30 - hinner du??? ;-)

KRAMISAR I MASSOR

8 Malin Inspiration & design:

Duktig du är vännen! :) Visst är det otroligt kul att pyssla med dekorplast?? :)



Kram & treeeeevlig helg på dig!!

9 Pysseliten:

Vad du pysslar :) Kolla hos mig idag kolla trädet super fint . Har en kund som gör dom han gör massor av fint dom ska sälja i Folketshus I blacka näsat helg :) Visst är det fint vita svarta och röda 85:. viss är det billigt :) Kram på dig

Kommentera här: