TÄVLING - Dahlarna firar 700 inlägg!

UPPDATERING 091104!!! Tävlingen är avslutad! Hoppas att hinna redovisa vinnaren under dagen!


Detta blir mitt inlägg nr. 700!! Det måste såklart firas med en tävling! Jag har nu förmånen att få samarbeta med webshoppen formodesign & de har sponsrat med priset - en valfri Nordic Wareform!! Lyckliga ni som får denna möjlighet :-)! Klicka er vidare till formodesign.com. Längst ner i vänsterspalten hittar ni "Varumärken". Där under Nordic Ware, hittar ni alla formar!





Så här enkelt är det att tävla:
Svara på frågan Vem har designat tyget "Sir Harald"?. Svaret hittar du hos formodesign.com. Skriv sedan ditt svar i en kommentar till detta inlägg.

Om du vill ha en extra chans att vinna, gör du ett inlägg om tävlingen på din blogg. Låna då med dig tävlingsbilden ovan samt länka till detta tävlingsinlägg och till formodesign.com. Glöm inte att skriva i tävlingskommentaren om du har länkat.

Även du som inte har en blogg, är naturligtvis lika välkommen att vara med i tävlingen. Om du också vill ha en extra chans, kan du tipsa fem vänner om tävlingen via mail. Skicka då även en kopia av det mailet till [email protected].

Tävlingen pågår till tisdagen den 3 november kl. 22.00.
LYCKA TILL!

 

Kommentarer:

1 Mirka:

Jag vill vara meeed! Tänk att få baka i en sådan form:)



Sir Harald har Lisa Bengtsson designat :)

2 Terese Rhodin:

Formgivaren är Lisa Bengtsson och jag har även länkat i vänsterspalten på min blogg.

Skulle vara toppenkul att göra stans finaste tårta när min dotter fyller 3.

Ha en underbar dag.

Mvh Terese

3 Jorunn:

Hei. Vil gjerne være med på konkurranse. Den som har designet stoffet er Mairo/Lisa Bengtsson. Klem Jorunn

4 Carina - inspirera:

Det klart att jag vill vara med och tävla...

Mitt svar är Lisa Bengtsson.

Kramen.

5 Matilda Ljungberg:

Hej! Formen har Lisa Bengtsson designat=)

6 Mrs. b:

Ha ha, "Sir Harald" - min senaste huvudvärk... (som iofs har löst sig just idag i form av en ny tygbit som landade i brevlådan!).

Men det hade ju inte med ämnet att göra... svaret på frågan är Lisa Bengtsson.



Grattis till dina många inlägg!!!

7 Anna Olsson:

Lisa Bengtsson har designat Sir Harald. Jag vill jättegärna vinnnnnnnnna !



Kram Anna

8 Malin Björling:

Hej, jag vill tävla om bakformarna - de är ju helsköna. Designern heter Lisa Bengtsson och hon är grym ! Jag har länkat hos mig och biter på naglarna tom 3/11 kram Malin

9 Helen:

Lisa Bengtsson har designat och jag skulle väldigt gärna vilja vinna en fin bakform.

10 Anonym:

Hon heter Lisa Bengtsson som har designat tyget och jag vill jättegärna vinna en bakform. Så ska jag bjuda dig på en "gofika" Kram

11 Petra Andersson:

Designern är Lisa Bengtsson. Håller tummarna för en fin bakform som jag kan använda i köket tillsammans med min dotter & son!!!

MVH;

Petra

12 Lotta:

Lisa Bengtsson heter designern! Jag blev nästan kär i fotbollsplanen. Våra killar är ju så lika - de ÄLSKAR fotboll.

Kramis

13 Ida:

De är Lisa bengtsson som är designern. Formarna är helt underbara och jag vill självklart ha chansen att vinna en.



Måste oxå gratulera dig till alla inlägg.



Kram

14 Magdalena:

Hej!



Lisa Bengtsson har designat tyget. Vore kul att vinna! Kramis och krya på dig!

15 Saga:

Jag har länkat till tävlingen i min blogg; http://sagasmycken.blogg.se/2009/october/tavling-vinn-valfri-nordic-wareform.html#comment



Lisa Bengtsson heter designern.



Håller tummarna =)

16 Ahnna Sköld:

Lisa Bengtsson heter designern.

Jag bakar aldrig men vinner jag formen ska jag baka.

17 Maria:

Lisa Bengtsson! Vore inte så dumt att få en anledning till att baka lite mer.

18 Jessica:

Oj, den här chansen vill jag inte missa! Rätt svar är Lisa Bengtsson.

Länk finns i min blogg :)

19 Jennie:

Jag vill vara med och tävla.



Svaret är Lisa Bengtsson.

20 JOhanna:

Lisa Bengtsson

21 En Mölnbobos Liv - Mammablogg:

Lisa Bengtsson har designat tyget.



Om jag vinner så vill jag ha Bakform Classic Car, det skulle göra sonen överlycklig om vi kunde baka bilar.



Jag har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-valfri-nordic-wareform.html

22 Carita:

Jag vill gärna vara med. Lisa Bengtsson har designat Sir Harald tyget.



Jag har länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/october/valfri-nordic-wareform.html.

Ha en fin helg!

23 Didi:

Jag vill jättegärna vara med och tävla om en underbar nordic wareform! =)

Det är Lisa Bengtsson som designat tyget Sir Harald för Mairo och självklart har jag länkat till både tävlingen och formodesign =)

Trevlig helg!

24 Anna-Lena:

Svaret är Lisa Bengtsson.

Om jag vinner skulle jag vilja ha bakformen solros.

Jag älskar solrosen, min favoritblomma.

Länkar i min blogg med,

enbakform" rel="nofollow">http://blogg.passagen.se/bloggamer/entry/vinnenbakform

Mvh/Anna-Lena

25 pyretpepsi:

Vilka underbart fina o roliga bakformar. Är gärna med och tävlar!

Sir Harald har Lisa Bengtsson designat.



Jag har länkat:

http://pyretpepsi.blogg.se/2009/october/vinn-valfri-nordic-wareform-fran-formodesign.html

26 Nelly:

http://nellym.blogg.se/tavlingar/2009/october/vinn-en-form-d.html är länken :)

Jag är självklart med och tävlar, och det är Lisa Bengtsson har designat Sir Harald tyget.

NW036

Bakform Star 10-udd, tyckte jag var fin :)

KRAM!

27 Selma:

Hejhej! =)



Jag vill gärna vara med och tävla! Jag skulle bli överlycklig om jag vann, bakformarna var hur fina som helst :)



Tyget är designat av Lisa Bengtsson.



Jaghar ingen blogg så jag kan tyvärr inte länka men hoppas det går bra ändå =)



Håller tummarna!

28 MissStorm:

Grattis till 700!



Vilken fin tävling! Klart jag vill vara med!

Svar: Lisa Bengtsson



Kram

29 martina h:

hejsan. lisa bengtsson har designat tyget för mairo. jättefint faktiskt. och tävlar gärna om bakformar. har mailat lite vänner, och dig!

30 sarinsko:

hade jag vunnit hade jag valt "Bakform Decorated Heart" Verkligen ur tjusig!!!

Svaret på frågan är Lisa Bengtsson

31 Anki:

LISA BENGTSSON har designat tyget!!

hoppas att jag har en chans att vinna (UTAN blogg o mailande-HAR ingen blogg o mina kompisars mail vill jag inte "sprida")

32 Gabbies:

Jag är gärna med. Lisa Bengtsson heter hon som designat tyget. Har jag turen att vinna väljer jag formen "Decorated heart". Länkar i bloggen.



Hoppas på tur!



Ha en bra helg!

33 Jessica:

Åh så fina bakformar! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Svaret på frågan är: Lisa Bengtsson har designat tyget "Sir Harald".



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-en-valfri-nordic-wareform.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

34 Aurora:

Jag vill jättegärna vara med och tävla om en Nordic Wareform.



Mitt svar på din fråga är: Det är Lisa Bengtsson som har designat tyget "Sir Harald" som sammanfattar höstens trender: Vintage, lite jaktstuga, våga blanda blommigt och rutigt och olika färger.



Jag har länkat till tävlingen i min blogg:

http://aurorajagmed.blogspot.com/2009/10/vinn-valfri-nordic-wareform-hos.html



Nu håller jag tummarna att få chansen att baka i en av dessa fina formar/Aurora

35 Jeanette:

Rätt svar är Lisa Bengtsson.



Ha en fortsatt underbar helg!

36 josahananon:

jag instämmer med alla ovan, Lisa Bengtsson, men såg det på formodesign, som för övrigt har grymt fina saker, klarar knappt av att kolla. Spana in t.ex. Ceannis weekendväska i fuskpäls(nutria fur)...

37 johanna:

är gärna med och tävlar!

lisa bengtsson är svaret på frågan.



kram johanna sofia

[email protected]

38 Linda Ericsson:

Lisa Bengtsson har designat tyget och jag vill gärna vinna bakform så ska jag bjuda dig på "gofika" Kramis

39 evamar - tävlingsblogg:

Oj, de är ju härliga. Jag är gärna med och har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/october/bakform-3-november.html



Om jag vinner tar jag gärna Giant Cupcake. Mycket velande men den kändes ny och spännande.



PS. Rätt svar är Lisa Bengtsson.

40 myrins ~:

nej vilken rolig tävling! :D

jag som älskar att göra sockerkaka, bland annat, haaha!



Linda bengtsson är det! :)

kramar

41 Lotta:

Svar: Lisa Bengtsson

Hoppas på tur =)

42 myrins ~:

åh va kul, nu skrev jag fel också -.-

klart jag menade lisa, fast det lär du nog inte tro på, haha :)



ha en bra kväll!

43 sandra:

jag är med! Tänk vad häftigt att få pannkakor som är som hjärtan! : ) om jag vann skulle jag alltså vilja vinna Plättlagg-Hjärta :)



svar: Lisa Bengtsson :)



har länkat: http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=25091612



kram sandra

44 Linda P:

Är gärna med o tävlar, har dock ingen blogg. Kram

45 Linda P:

Oj glömde svara på frågan. mitt svar är lisa bengtsson

46 suss:

Tyget är Lisa Bengtsson "mamma" till.

Va mycket fina formar det fanns! Hoppas jag får vinna en av dom! = )

47 Linda:

Vill gärna vara med och tävla och har länkat i min blogg för en extra chans

http://familjengranberg.blogg.se



Håller nu alla mina tummar och tår då det skulle vara superskoj att få baka i en sådan form



svaret är Lisa Bengtsson



Linda

48 Lilli:

Hallå där! :) Klart man vill va med! Lisa Bengtsson har designat Sir Harald.Om jag vinner så vill jag helst ha bakformen "mini rose".

Håller tummarna hårt! :D

49 Cecilia R:

Lisa Bengtsson har designat tyget "Sir Harald"!

Jag håller tummarna för vinst så att jag kan göra mysiga goda rosor till mitt rosiga bröllop!;) Kram!

50 Sandra:

Vilken härlig tävling! Jag är en sån som bara vill baka om utseendet på det jag bakar blir vackert att de så och det blir det ju med dessa formar.

Svaret är Lisa Bengtsson.

Nu håller jag mina tummar!

Jag har ingen blogg.

Kram Sandra

51 Jenny:

jag är med :)

Lisa Bengtsson har designat Sir Harald.

52 Linda:

Butterfly bakform, skulle jag absolut vilja ha..Har nytt kök nu o då behöver man lite nytt!

53 Majsan:

Den sim desingat tyget är Lisa Bengtsson. JAg skickar också fem mail och tipsar mina vänner om tävlingan.

Hoppas på tur!



54 Lotta Fröjd:



Jag är jättegärna med och tävlar!

Svar: Lisa Bengtsson



Gigant Cupcake-formen är ju hur häftig som helst!



Här har jag länkat också:

http://deliquate.blogg.se/2009/october/valfri-nordic-wareform.html



Kram

55 Pernilla:

Jag vill gärna vara med och tävla! Svaret är Lisa Bengtsson.

Har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2009/10/nordic-wareform-311.html

56 Ylva:

Åh, sådana formar som är så snygga! Det är ju såklart Lisa Bengtsson som designat tyget.

57 Carro:

Jag vill gärna vinna en cool bakform =)

Sir Harald har Lisa Bengtsson designat.



Har länkat i bloggen: http://griffelfot.blogg.se/competition/2009/october/nordic-wareform-hos-dahlarna.html

58 NOOK Elin:

Jag är gärna med och tävlar! Svaret är Lisa Bengtsson och jag länkar såklart från min blogg!



http://nook.webblogg.se/2009/october/bakforms-tavling-hos-dahlarna.html

59 Jenny:

Jag älskar att baka så jag vill såklart vara med och tävla! Lisa Bengtsson har designat tyget "Sir Harald".

60 Maria:

Lisa Bengtsson! En fin form vill jag gärna ha.

61 dorion:

svar: lisa bengtsson



självklart vill jag vinna en finfin bakform!

62 Erika-foto-mode-pyssel:

lisa bengtsson

jag har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

63 Maria:

Jag vill absolut vara med och tävla! Jag älskar att baka och dekorera tårtor, så en form från Nordic Wareform skulle verkligen bli använd hemma hos oss. Svaret på frågan är att Lisa Bengtsson har designat tyget. Lägger en länk till höger i min blogg.

64 Lena:

Svaret är Lisa Bengtsson.

Gud vad många fina formar det finns! Får man välja vilken som helst av Nordic Wares formar?

Kram!



jag har länkat på min blogg!



www.lenisbakblogg.blogspot.com

65 Lena:

Hejsan! Jag vill vara med och tävla! Eftersom att jag älskar cupcakes så är min favorit form "Giant Cupcake".

Svaret är Lisa Bengtsson.

Jag har länkat på min blogg och tipsat om tävlingen!

Kram!

66 rebecca:

Jag vill verkligen vara med och tävla och viner jag skulle jag vilja ha Bakform Classic car pan, min son skulle vara överlycklig om han fick "namnam" som ser ut som en bilar. :)



Rätt svar: Lisa Bengtsson



Länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/october/311-form.html

67 Designtjejen:

Sjäääääälllvvvklart vill jag ju vara med och tävla!! Jag tänkte på det direkt när du lagt ut tävlingen men så hann jag inte just då och sedan har livet snurrat på i 110! Hahah.. du känner mig.. vet att jag är helt "skogstokig" i dom här formarna. Helt förälskad.. helt enkelt :-)

Ok.. svaret på frågan. Jo, tyget Sir Harald är designad av Lisa Bengtsson!

Jag kan tyvärr inte länka till just tävlingen (får inte göra det).. men jag lovar dig att vinner jag ska jag baka en kaka och tala om från vart formen kommer!!!!!

Massa kramar

Emmelie

68 Emma:

Åh, alla formarna är otroligt fina! Men min favorit var giant cupcake och det är den jag vill ha om jag vinner! Älskar cupcakes och har viljar ha en sån här bakform ett bra tag nu men har inte råd med att lägga ut 500 på en bakform....



Svaret på frågan är Lisa Bengtsson

och jag har länkat här: http://cupcakesnstuffs.blogspot.com/2009/10/tavling-vinn-en-bakform-fran-nordic.html



Kram!

69 Lena Andersson:

Jag vill vara med och tävla.

Svaret på frågar är Lisa Bengtsson

70 Lea:

Hej



Jag vill vara med och tävla.

Svaret på frågan är Lisa Bengtsson

71 maja:

jag vill också tävla!



mitt svar är: Lisa Bengtsson

72 Linda:

Hejsan!

Jag är jätte gärna med och tävlar, så kanske jag har möjligheten att vinna en sådan här tuff bakform. Har länge varit sugen på att köpa en, så nu håller jag tummarna stenhårt=)



Svaret är : Lisa Bengtsson.



Jag har länkat i min blogg :

http://lindet.blogg.se/2009/october/tavlingar.html



Mvh Linda

73 ida:

Hej hopp!



Lisa Bengtsson är svaret på frågan :)

74 Maggie:

Svaret är: Lisa Bengtsson!!

75 Rebecca:

Jag skulle vilja vara med och designaren är Lisa Bengtsson.



OM jag vann skulle jag vilja ha:

♥ Bakform Aloha



Kramar Rebecca

http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/2009/october/tavlingsblogg-kanske.html#comment

76 Tezz:

Hej!

Hitta hit från cupcake 'n' stuff blogg.

Vill självfallet vara med och tävla. Formgivaren heter Lisa Bengtsson.

Jag skriver ett inlägg senare ikväll med din tävling. =)



Ha en bra dag

/Tezz

77 V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡:

Vilken rolig tävling du har dragit igång, och ett fantastiskt pris! :) Detta skulle bli en underbar Julklapp och present till min bak galna bästa kompis. Varje gång vi träffas så bjuder hon på ny bakat, och det är så gott! hon skulle bli överlycklig :)



Håller tummarna nu - stenhårt!



Glömde ju skriva att formgivaren heter Lisa Bengtsson

78 leopardia:

De där bakformarna har jag haft ögonen på länge, dock blev jag lite bortskrämd av priset, men, nya tag nu, jag är gärna med och tävlar om en.

Lisa Bengtsson heter formgivarinnan.

79 Josefin:

Hej!

Jag vill vara med och tävla :)

Älskar att baka så detta skulle vara perfekt för mig att vinna :-)



Svar: Lisa Bengtsson



Har länkat

http://josefinstavlings.blogg.se/2009/october/vinn-bakform.html

80 Annika/Julhuset:

Lisa Bengtsson är svaret och jag har länkat i min blogg.



Alla de olika formarna är underbara.



http://www.julhuset.blogspot.com/

81 Jessica/Jul i laloland:

Lisa Bengtsson är designern till "Sir Harald".

Du finner även ett inlägg på min blogg =)



82 Thulan:

Svar: Lisa Bengtsson!



Har länkat till tävlingen och formodesign.com från min blogg.



Ha en bra dag!=)

83 karin:

Jag vill vinna!!

Svaret på din fråga är: Lisa Bengtsson

Länk finns i min blogg: http://jagvillvinna.blogspot.com/2009/10/dahlarna-bakform.html



Kram Karin

84 rosa:

It would be great to receive such a gift! Thank you for this opportunity. saluti dall'italia

public tomorrow the post on

http://kreattiva.blogspot.com/

designer: Lisa Bengtsson

85 FRIDA KANSKE:

hejsan vad roligt, vill gärna vara med och tävla:D



svar: Lisa Bengtsson



länk:http://fridaosv.blogg.se/test/2009/october/tavla-36.html#comment



mvh frida:D

86 Elin - Julbloggen:

Formgivaren är Lisa Bengtsson och jag har länkat till tävlingen i min blogg!



håller tummarna stenhårt att jag har turen att vinna

87 Jessica m 3:

Vilken lycka att få vinna en av dessa fina formar att baka i tillsammans med barnen.



Svar: Lisa Bengtsson



Jag har skrivit om tävlingen och länkat på min blogg:

http://sirenofthewoods.blogspot.com/2009/10/vinn-en-fin-form.html

88 Ida:

Hej! Blir baksugen och vill självklart vara med och tävla. Lisa Bengtsson har designat. Jag skriver inlägg och länkar i min blogg. :-) Ha det bra!

89 Anna S:

Hej!



Vilken total lycka att få vinna en sån här bakform :)



Svaret är Lisa Bengtsson.



Trevlig helg!

//Anna

90 Nocturnia:

Svar: Lisa Bengtsson



Superfina formar ju! :D

91 Dorpan:

Hej jag är jätte-gärna med i tävlingen!

Designern är : Lisa Bengtsson



Och jag skulle vilja vinna ALLA bakformar haha, men det kan jag ju inte och måste välja en. Då väljer jag Bakform JULKRANS. Bakar ju som en dåre under julen så det kommer bli super om jag vann den!



Länkar även på min blogg!

http://dorpans.blogspot.com/2009/10/bakformar-tavling.html

92 Fanny:

Lisa bengtsson har designat tyget. alla bakformar är grymma men jag vill vinna Bakform pepparkaka.



Jag länkar på min blogg. här är inlägget: http://dettrorjag.blogg.se/2009/october/tavling.html

93 Julflickan:

Oh, vilket pris. Mitt svar på frågan är Lisa Bengtsson.



Jag har länkat på min blogg. Här är inlägget: http://julflickan.blogspot.com/2009/10/tavling-hos-dahlarna.html

94 Tova:

Härlig vinst, perfekt för en bak-galning som mig :) Skulle isåfall välja den coola fjärilen, att impa på familjen med ;)



Svar: Lisa Bengtsson!

95 Lisa:

Hej grattis för dina många fina inlägg :D och mitt svar är Lisa Bengtsson : )

96 Johanna ♥ Minna:

Lisa Bengtsson har designat Linnetyget Sir Harald.

Länkar:http://salkert.se/2009/11/3995/



Grattis till 700+!

97 Amanda:

Jag vill absolut vara med och tävla. ^^

Det vore perfekt att vinna en fin form till Ludwigs 2-års kalas i december.



Lisa Bengtsson är formgivaren av Sir Harald.



Har också länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/november/tavling-nordic-wareform.html



Hoppas på tur! ♥

98 Mimmi:

Lisa Bengtsson har designat tyget sir harald. Jag har även länkat på min sida så jag vill självklart vinna =)

99 Marlene:

Lisa Bengtsson har designat



Jag har länkat http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/11/01/3-nov/

100 Jenny:

Hej!



Lisa Bengtsson har designat tyget! Jag skulle gärna baka en kaka med formen Giant cupcake!



Länk:

http://loarp-bloggtavlingar.blogspot.com/2009/11/blog-post.html

101 Johanna:

Jag vill också vara med och tävla! Lisa Bengtsson har designat tyget. Jag länkar från min blogg också!

/Johanna

102 Johanna:

Självklart vill jag vara med och tävla! Lisa Bengtsson har designat tyget. Jag länkar från min blogg också. /Johanna

103 Zizziee:

Grattis !! :)

Hon heter Lisa Bengtsson :)

104 Madde:

Kul tävling. :D

Jag älskar att baka så det här är en drömvinst. :)



Länkar.

http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.12810186



Lisa Bengtsson är formgivaren. :)



Kramar Madde.

105 Johanna:

Hej!



Lisa Bengtsson har designat tyget Sir Harald.

Länk till tävlingen finns på min blogg.



Nu håller jag tumamrna för att jag är den med mest tur. :-)

/johanna

106 Sandra:

Hej!



Sir Harald-tyget är designat av Lisa Bengtsson :)

Har alltid velat ha en sån form att göra nått kul till pappas 50-årsdag :)

/Sandra

107 Johanna:

jag vill gärna vara med och tävla! älskar dom fina formarna, vill gärna ha en slotts-form. =)

Svaret är Lisa Bengtsson



http://silverdraken.blogg.se/2009/november/vill-vinna.html#comment



Häls Johanna

108 Maria:

Jag ar garna med i tavlingen! Dessa kakformer ar ju helt ljuvliga! :)



Lisa Bengtsson har designat sir harald

109 Sebastian:

Lisa Bengtsson har designat tyget "Sir Harald" mycket fint!



Om jag skulle få chansen och vinna så skulle jag vilja vinna Bakform Mini Muffin Holiday från formodesign.com.

110 Kajsa:

Lisa Bengtsson! Vilken trevlig tävling! Jag vill vara med!

111 Kajsa:

Jag har skickat mail till 5 vänner nu också så nu håller jag tummarna! Skickade även kopia till dig.

112 Liza:

Wow tänk att ha en sådan här fin bakform, mina vänner skulle tänka att jag är värsta konditorn!!

Designat tyget "Sir Harald" har Lisa Bengtsson gjort.

113 Petronella:

hohoooo, höll på att missa. Får bli en lott bara för nu hinner jag inte länka. Svaret är iallafall: Lisa Bengtsson för Mairo. Kram Petronella

Kommentera här: