Passar stora trädet här?

Igår gjorde jag något himla skoj. Tillsammans med en väninna besökte vi bloggerskan PYSSELITEN! Otroligt häftigt att få träffa henne live, när vi har kommenterat & mailat så mycket ett längre tag. Dessutom var det verkligen häftigt att få se hela hennes hem in real life! Tusen Tack för igår Pysseliten!!! Kanongod blåbärspaj också! Inte nog med detta. Jag fick även en present av henne. Bokstäverna HÖST! Tack snälla du. Och inte nog med det heller... :-)! Jag fick möjlighet att köpa ett träd av henne (& mannen!). Egentligen "behöver" jag ju inget träd, men kunde inte motstå detta fina! Men till & med mannen tyckte att det var fint när jag kom hem! Så det är verkligen ett bra betyg :-)!



Jag har en liten fråga till er. Eller rättare sagt, jag behöver smakråd. Tycker ni att trädet ser för inklämt ut här på bilderna nedan? Jag har tänkt att måla det svart & sedan ha belysning bakom. Det ska bara vara dekorativ & inte ha någon direkt funktion. Bara en liten mysbelysningskälla & en fin inredningsdetalj :-).









 

Jag hoppas att ni har sett tävlingen som pågår här på min blogg just nu! Klicka på bilden nedan så kommer ni direkt till tävlingen! LYCKA TILL!




Kommentarer:

1 Therése:

Tycker trädet blev jättefint där,

kommer bli kanonfint i svart med belysning bakom ;-)

Ha en härlig dag!

Kram Therése

2 Sök och du skall finna:

Nej inte alls inklämt utan tvärtom tycker jag att det ger lite karaktär till ett lite "krångligt" hörn.

Och sedan när det blir svart så blir det perfekt.



Du visar väl slutresultatet senare.?



Ha det gott!

3 petra:

Tycker det passar superbra där eftersom det skulle vara mysbelysning. Kommer bli superfint.

trevlig dag

kram

4 Camilla(s nya hem):

Det var inte illa att gå bort till någon och få presenter! :) Tycker trädet passar bra där, ser inte alls inklämt ut!

5 InneoUte-Malin:

Vad kul med träff OCH presenter. Förstår att du blev glad. Trädet passar perfekt där. Inte alls inklämt - bara fint. :-) Ser fram emot bilder.

6 Pysseliten:

Jag tycker med att det passar in och svart blir kanon :) Eftersom bordet och dom andar skaerna år svarta . La in Shell inlägget idag hur vart det ?

Du som är proffs på detta :)

7 Anna:

Vad kul att få ha en liten bloggträff! :-) Hade jag bott närmare hade jag också velat styra upp en date med dig ;-) Vilka fina bokstäver! Jag förstår att du blev glad. Trädet skulle vara en väldigt mysig detalj där i hörnet, tror jag.



Jag läste som hastigast på fb att du fått din morgonsömn störd på första lovdagen. Typiskt! Jag håller tummarna för att du får sova gott i morgon bitti i stället. VARMA KRAMAR

8 Designtjejen:

Vad kul att få träffa henne live!! Vad gullig hon var som gav dig ordet höst. Dom var verkligen kanon fina tycker jag!!!

Trädet var också jätte fint. Nej, jag tycker det ser ut att stå bra där. Ska du ha belysning på det? Vill du att det ska stå ut mycket från väggen? I så fall så kanske det blir lite trångt.. men jag tycker absolut inte att det ser trångt ut nu!

Kram kram

9 Helen:

Det blir fin och en extra ljuskälla. Kramiz

10 elin:

Jäklar vilket fint träd! Älskar din idé!

Kommentera här: