Gult förlänger sommaren!

Gjorde härom dagen ett kollage med gröna sköna saker! Här kommer ett nytt kollage fast med gula (och inte fula!) saker. Gult har jag velat få in mer i mitt hem. Det har dock varit svårt att hitta gula inredningsdetaljer. Just nu har jag bara gult på vår veranda, men skulle gärna få in det i ett av badrummen & i köket den dagen vi renoverar där. Och kanske i hallen till våren :-)!
Vipp 13 tunna (danskdesign.nu), Jelly Bean 3 etagefat (jellybean.se), Vera Pappelina matta (forr.se), Jelly Bean duk (jellybean.se), Marimekko Unikko duschdraperi (designonline.se), Kudde från H&M (shop.hm.com), FlowerPot bordslampa (designonline.se), Kartellstol La Marie (kartellsverige.se), Brillo Vase (zarahome.com), Kartell Ge (icone.co.uk), Kudde från H&M (shop.hm.com), Lampsladd från Nud Collection (ilva.se), Kusmi te (spiti.se) samt iPAL Tivoli Audio (bagarenochkocken.se).

Hoppas att ni alla får en riktigt skön helg! KRAM!

Kommentarer:

1 Erica:

Vilken härlig blogg. Hit kommer jag komma tillbaka!

2 Bokmalen:

Jag har verkligen fått upp ögonen för gult å jag tror att det är tack vare dig!! ;) Får ladda med gult inför nästa sommar. Hann lixom inte med i år. Nu funderar jag på vilken färg jag ska satsa på inför hösten å vintern!???

Hoppas ni får en härlig helg!!

Kramen, Maria

3 Therése:

Har väl egentligen aldrig varit så förtjust i gult.

Eller, färgen gult i sig är ju fin, men att just inreda med den har känts lite avlägset!

Men du har verkligen plockat fram några riktiga gobitar...får nog tänka om lite där ;-)

Kram Therése

4 elina:

va fint med gult :)

5 Synne:

Hejsan i natten.

Gillar lampsladdarna i inlägget under. Varför ska sladdar vara vit och svarta, och ännu värre bruna....

fram för mera färg....

Gult är en fin färg.

Saknar den gula, stora, runda saken på himmlen. Men den ska visst komma säger de som vet.

Ha nu en fin lördag.

Kramen Synne.

6 Blogg by Maliin Stoor:

Härligt fina saker..



Är dock ingen fan av gult men man ska aldrig säga aldrig =)



Trevlig helg



Maliin

7 Maria:

Gult är en härlig färg...undra varför inte fler anvönder den i inrednig...

borde lägga till lite gult i mitt vardagsrum=)

8 Dessi:

MM, det här var också riktigt läckert!

9 Malin Inspiration&design:

Jag stendiggar gult!!! Snygga prylar du har valt ut. :)

Kommentera här: