Gult på verandan!

Det rosa var inte kvar många dagar... Eftersom jag håller på & inreder på balkongen & den är precis ovanför vår veranda, ville jag att färgerna skulle matcha varandra. Så då fick det bli gult på verandan istället. Det känns faktiskt bättre - somrigare & soligare :-). Rosa har jag som accentfärg i hallen istället.





Ps. Någon som vet var man kan köpa Esprit värmeljushållare AMIGO? Har hittat så fina på nätet, men tyckte frakten blev lite dyr... Kanske någon som bor i min närhet vill sambeställa från handladesign.se???

Idag har vi varit hela förmiddagen på Busfabriken. Det var en av sakerna på barnens Topp-3-att-göra-i-sommar-lista. Riktigt häftigt ställe. Jag har även hunnit klicka hem en String Plexi Pocket hylla :-)! Tyvärr blev jag mer osäker på färg av alla era råd & tips ;-). Hälften tyckte vitt & hälften tyckte svart! Men tillslut bestämde jag mig för vitt ändå. Man kan ju alltid köpa till svarta hyllplan om man ångrar sig senare ;-)!

Kommentarer:

1 pysseliten:

Kul med bus fabriken :) jag har jobbat järnet idag vi har haft det super stressigt förstår att folk handlar i detta trista väder , det gular set jätte fint ut på altan jag har kvar mitt rosa än :)

Imorgon blir det Ikea efter jobbet vill ha ett tyg som kommer in i morgon har dom lovat vi får se hur det blir med det ha en bra kväll Pysseliten

2 MO:

Ja gult är jättefint....

Har aldrig varit på busfabriken men det verkar vara ett toppenställe för en barnfamilj...hoppas ni har en fin sommar, kram

3 Axelina:

Stringhyllorna i plexiglas var riktigt snygga. Om du ångrar vita färgen så kan du ju alltid ta fram målarburken och måla dem svarta:)

4 Bokmalen:

Vad fint det blev med gult!! Det är en färg som jag typ aldrig använder men jag inser ju nu att den är riktigt fin!! ;) Jag blir glad av dina bilder!! ;)

Kramen, Maria

5 fru Sätterlund:

Vad snyggt det blev med gult!! Håller med om det blev fräscht och somrigt :) Vad fint du gör vännen!

Ha det gott,

Kram Therese

6 MissStorm:

Så mysigt! Jag gillar verkligen den där bänken.



Och vitt är aldrig fel. Hyllan kommer att passa perfekt där!



Kram

MissStorm

7 annica:

Snyggt med det gula mot huset! SJälv kör jag turkost i år... men blomorna är förstås rosa för de blir så fina mot vårt grå hus:)



Kram Annica

8 Livet i byn:

Vilka fina somriga bilder, visst är det mysigt att på göra fint på uteplatserna. Jag älskar att fixa på altan och i uteköket.



~Livet i byn

9 Änglahår:

Hittade du IKEA soffan till balkongen som du sökte?

Såg den på IKEA varuhuset i Karlstad häromdagen ;-)



/Änglahår

10 HUSnrNIO:

Vad fint det blev och härligt somrigt med det gula. Kan behövas nu när regnet öser oavbrutet ner utanför fönstret. Ha en trevlig kväll!

11 Malin Inspiration&design:

I lööööv this! Kan jag få pendla mellan verandan och balkongen!!! ??? ;)))



så snyggt med det gula!! WOW!

Kommentera här: