Gröna sköna saker

Grönt är skönt! Jag gillar vitt & svart som basfärger i ett rum, men älskar att ha accentfärger. Just nu har jag grönt i vardagsrummet, på balkongen & i minsta sonens rum. Här kommer lite gröna favoriter & önskedrömmar...

Vera - Pappelina plastmatta (forr.se), Marimekkoskål (happystore.se), Kuddvar från Sofie Sjöström (inneonline.se), Eva Solo Smileyskål (lannamobler.se), Kusmi teburk (spiti.se), Stelton termos (frapp.se), Kitchen Aid köksmaskin (bagarenochkocken.se), Eva Solo karaff (danskdesign.nu), Emerald kudde från Mimou (spiti.se), Vas Ikea Stockholm (ikea.se), Babellfat från Koziol (forr.se), E27 lampa (svenssons.se), Grytunderlägg från KG design (annadoll.com), Arrow krok (designonline.se), Kivi ljuslykta (misshome.se) samt Poem cup (designonline.se).

Kommentarer:

1 elina:

mysiga saker :D

2 pysseliten:

Härligt med grönt jag fixa orabge it vätt stugan idag :) Kommer en bild i morgon

3 Mirka:

Varenda liten grön grej skulle gärna få bo hos mig :)

4 fru Sätterlund:

kan inte annat än hålla med :) Grönt är underbart! Helt klart min favoritfärg, synd att min man är allergisk mot grönt... :D

Ha det gott,

Kramar Therese

5 Be Inspired -Inreding och design:

ÅÅÅ vad mycket fina grejer hihi :-D

Jag vill ha en Kitchen Aid =)



Kraaaaaaaaaaaaam sofie

6 Be Inspired -Inreding och design:

Du är så oerhört snäll min vän. Självklart ska jag visa er bilder från min altan sen. Vad kul att DU uppskattar det hihi. Är annars inte så värst modig utav mig men tyckte det var värt ett försök!



Jag mår mycket bättre. Ska bli skönt att komma in i vardagsrutinerna igen och börja jobba på fredag =) Efter 8 veckors semester så KÄNNS det iallafall ganska okej :-D



TACK för än en gång för alla vackra kommentarer och ord. Det får en verkligen att vilja fortsätta :-D



Kraaaaaaaaaaamar sofie

7 Veronica:

Grön är verkligen skönt :) Just nu är jag extra förtjust i gröna prylar.

Det var många gröna godbitar ut bjöd på i detta inlägg :)

8 Proforma:

Grönt är den färg jag brukar ha som accent! Älskar grönt! Snyggt kollage av snygga saker!

Kram

9 Mari:

Visst är det snyggt med grönt men jag får inte till det....kuddarna är ju helt enkelt för läckra.

Köpte lite grönt och försökte men det gick åt pipsvängen, alla andra får ju till det men inte jag.



Har ju en del av sakerna du visar men inte i grönt utan svart och vitt, ovanligt va?



Kör lite orange/rostbrunt nu ett tag, känns rätt ok.



Ha en bra dag och kramen!

10 Maria:

Ja grönt är verkligen skönt!!! En riktigt härlig färg=)

Jag har juh grönt i bla vardagsrummet så jag har turen att ha gröna kivilyktor och faktiskt ett grön grytunderlägg också;-)

Men skulle inte ha ngt emot lite mer gröna grejer=)

Ha en bra dag!! Kramen

11 Betina:

Grönt är verkligen en fin färg!

12 Carina - inspirera:

Jag håller med! Jag gillar grönt...

Kramen.

13 Annas inspiration:

Superfin inspiration!



hoppas du har en bra torsdag

kramen

14 FURNISH.etc:

Jag är också helt såld på gröna detaljer just nu. Har det i köket, i hallen och på toaletten! Jag får aldrig nog. Och att blanda i olika gröna nyanser tycker jag är tokfint! Allt du visar här skulle jag gääärna vilja ha. Kraam!

15 helen:

Hej. Fint med grönt. Du har ju många fina saker i grönt.

Kramiz

16 Therése:

Jag bara njuter...älskar ju grönt ;-)

Kram Therése

17 Monika:

Visst är grönt helt underbart! Älskar den "limiga" tonen på grönt, om du förstår... Grejerna du har lagt ut bilder på här skulle jag kunna tänka mig allihop! Gillar väldigt mycket den gröna marimekko-skålen. Tyvärr tycker jag oftast att de är för dyra. Jag är ju smålänning...

18 Snusans Inredningsblogg:

Åh, mycket av det där står på min önske(dröm)lista åxå. dregglar :)

Kommentera här: