Plexiglaskandelaber!!!

Äntligen äger jag en mycket efterlängtad plexiglaskandelaber! Köpte den på Tradera för endast 136 kronor. Trodde faktiskt att den skulle vara använd - men den var HELT NY!  Kan det bli bättre?? Plexiglaskandelabern fick ta plats på vårt relativt nya låga skåp i vardagsrummet. Tror egentligen att kandelabern gör sig bättre mot en mörk bakgrund, men den får stå här så länge. Ska även köpa andra ljus till den. Kronljusen från IKEA som står i den nu är så korta...



                                        En bild underifrån!


Hoppas att ni har sett tävlingen som pågår på min blogg nu - där ni kan vinna ett silversmycke med namn på från Cathis Design. Klicka på här så kommer du direkt till tävlingen.


Kommentarer:

1 Anna:

Åh den är verkligen fin. Jag budade och vann :) den andra som hon autionerade ut. Jag betalade 129kr. Väntar med spänning på att den ska komma :) En lättnad att höra att den var oanvänd (oroade mig lite för just det). //anna

2 Mari:

Nu står väl lyckan högt i tak hos Dahlarna, du vet ju att trägen vinner och det gjorde du.

Grattis till din Traderavinst, det är så himla kul när man vinner där.



Kram

3 Mrs. b:

Svar: Det finns ett gäng danska webshoppar listade på NeonLivings websida (under "Shops"), i nån av dom har jag sett Paperdeen t.o.m. listad i svenska kronor. Men vet inga leveransvillkor till Sverige.



Annars är ju Designtorget återförsäljare - du kanske ska maila till deras webshop och höra efter om den kommer in i webshopssortimentet? Mailadress: [email protected]



Hoppas du får tag på en... Själv är jag så nöjd med vår! :-)



4 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Åhh va snygg den är!! Och vilket fynd också! Hoppas det är bra med dig och att du får en bra dag! Kram kram!

5 Kristina-Novemberbröllop:

Å vad kul att du äntligen fått den:) Jättesnygg är den oxå:) Kram

6 Rebecka:

Vad läcker den var, vad kul att du äntligen fick tag i en till ett bra pris dessutom =)

Ha en bra dag!

Kram Rebecka

7 Tjohalias blogg om inredning:

Vilket fint fynd du har gjort! Kram Sandra

8 Camilla:

Tjopp! Vilken snygg kandelaber, vacker att ha på bordet under mysmiddagar! 1000 tack för shoppingtipsen du gav. Ha en trevlig helg

9 Number nine on Melon Lane:

Otroligt fin.

10 Linda:

Hej.



Vad kul att du tittat in till mig och min blogg. Du verkar ju ha en väldigt inspirerande och fin sida... tror jag måste kolla in den några fler gånger! ;-)



Ang. blommorna... Ja, dom är gjorda i Photoshop Elements. Dock bara i 2.0 eftersom min dator är för gammal för att lägga in 6.0 (jag har 6.0 liggande på skrivbordet, men väntar till nästa dator innan jag installerar den!)



(jag lägger in dig på bloggkoll.se på en gång!)

11 jenny:

Verkligen supersnygg var den och vilket fynd!!! Äntligen fick du en alldeles egen:-)



Svar: tack:-) Tavlorna är 2 st canvasramar som jag häftat ihop, köpt på gekås. Lampan köpte jag också på gekås i sommras.

Kram/jenny

12 Annette:

Så kul att du gjorde ett fynd. Den var snygg!



Kram Annette

13 Malin Inspiration & design:

GRATTIS till ljusstaken!!!!!!!!! Vad SKOJ för dig!

Kan tro hon är GLAD nu!! :) Kram kraaam

14 Designtjejen:

Den är verkligen jätte snygg!!!

Kram

15 Anna:

Hej min vän!

Den är verkligen jättefin den där kandelabern :-) Kul att du vann den!



Ja, jag håller allt tummarna för att turen är på min sida när det gäller din tävling, för smyckena är så fina!!



Annars är det fortfarande förkylt här hemma och nu har sambon också trillat dit. Jag mådde relativt bra fram till i kväll när jag fick veta att min farmor (eller egentligen plastfarmor) tyvärr gått bort i eftermiddags. Så ledsamt, även om hon var gammal så tycker jag att hon borde haft fler år kvar.



Hoppas allt är bra hos er! KRAM KRAM

16 Johanna:

Häftig kandelaber och till vilket fyndpris :) kram Johanna

17 Mirka:

Åh var den helt ny också?! Måste nog hålla ögonen öppna på tradera framöver..

Jättefin var den!

18 Veronica-I FOKUS:

Vad läcker! Hur cool som helst!

=)

Kommentera här: