Har fått en award... På norska! :-)

Erika som har bloggen Härligheter enligt Erika har gett mig en award - på norska! Verkligen kul! Jag blev jätteglad! Inte varje dag man får en norsk award!!! De flesta utmärkelser & awarder ser jag på många av de bloggarna jag läser. Denna var dock helt ny, vilket gör det extra kul!

"Denne bloggen investerer i och tror på närhet -närhet i rum, tid och forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og söte og föremålet er att finne og att vare vänner. De er icke opptatt av utmerkelser og selvhävdelse. Vår håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet vill ena mere vänskap fortplante sig. Var venlig och giv lite extra oppmerksamhet till disse. Giv denne utmerkelse till åtta bloggare och inkludera texten i deras utmärkelse"

Som alltid är det ju jättesvårt att välja ut 8 bloggar till en award eller utmärkelse. Förra gången var jag ju lite "busig" & gav den till alla mina läsare. Denna gång tänker jag göra som awarden säger & lämna den vidare till 8 bloggar! Jag skriver dem i bokstavsordning - så det är ingen "topplista" nedan! Alla dessa 8 bloggar nedan tycker jag otroligt mycket om! De förgyller verkligen min dag & ger mig otroligt många underbara tips på inredning, foto, pyssel etc samt ger mig inspiration & glädje att blogga. Vill gärna lära känna dessa bloggare mera!

Designtjejen
Fru Sätterlund
Inredning & Pyssel
Inspiration & Design
Isabels Värld
MariLiteAvVarje
Mirkajohanna
Tomteboanna

Kommentarer:

1 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Men åhhhh!!! TACK snälla du!!!!! Va glad jag blir!! Åhhh, tack tack tack!! Vilken fin utmärkelse!! Hoppas att allt är bra med dig! Ha det bäst! KRAMAR!!

2 Jenny:

Missa inte min tävling

kram Jenny

3 isabels värld:

Vad glad jag blir!! Tack så väldans mycket!!! Ha en trevlig kväll! kram Pernilla

4 Mari:

Inte alls konstigt att du får den, så ett stort GRATTIS till dej!!!



Tack och bugar så jag nästan slår pannan i backen, inte alla som får en norsk en.



Kram! o ha en bra fortsatt dag!!

5 Malin Inspiration & design:

Gulle gulle dig!!! TACK! :D

6 Designtjejen:

TACK gumman!!! GUUUUDDD vad glad jag blir!! Tack, tack, tack, tack!!!! Dundermass tack!!!!!!!!!

Hur har du det idag????? Jag är kvar på jobbet.. blää men tänkte försöka att bege mig hemåt och kanske baka lite julgodis (obs.. kanske) hhaha

Kramis

7 annette:

Grattis till den fina Awarden!



Har Dej på Bloggkoll nu så jag hänger med lite mera!



Kramen //annette

8 Tjohalias blogg om inredning:

Vad roligt med en utmärkelse. Den förtjänar du verkligen! Kram Sandra

9 Mirka:

Tack så himla mycket för den här awarden.. den är mer värmande än min rykande heta julkaffe jag har framför mig! Kramar!

10 Anna:

Jag har bara surfat under stress det senaste dygnet så jag har inte hunnit tacka dig... JÄTTETACK gulliga kära vän för utmärkelsen! Jag blir så glad :-) Din blogg inspirerar mig också massor och som bonus har jag fått lära känna dig lite bättre också ;-)



STORA KRAMAR

Kommentera här: