Sommarens Bästa!

Just nu skickas en utmaning runt i bloggvärlden - det är Sommarens Bästa! Jag såg denna hos Sara vill fara, och hon utmanar alla som vill haka på. Och det vill jag ju så klart! Häng på du med!!! Vore jätteskoj att se vad som varit bäst i sommar för just dig! Skriv gärna en kommentar här, så att både jag & andra kan hitta till ditt bidrag!

Det är svårt att välja ut en enstaka händelse. Jag har dock valt att utgå från sommarens definitivt bästa inköp - MIN KAMERA! Jag har upplevt saker, växter & semesterminnen med mera, på ett helt nytt sätt. Så KUL det är att fota nu!!! Mitt lilla kollage är enbart ett axplock från sommaren.

Prästkragen får symbolisera Gävle där vi firade midsommar samt alla andra blommor & växter jag har fotograferat i sommar. Sjöbodarna i Smögen får symbolisera hela vår Västkustentripp. Fotspåren i sanden är tagen på Pite Havsbad. Den bilden får symbolisera hela vår Norrlandstripp. Bilder från Gävle, Västkusten, Norrland finns under kategorin Resor-Semester här i högermenyn. Ekbladet med vattendroppar på symboliserar landet! Det påminner ju även om allt regn vi fått under sommaren. Både på gott & ont...




Kommentarer:

1 Nilla:

Vilket fin sommar ni har haft!

Detta var mitt inlägg:

http://tankebubblor.blogg.se/2008/july/sommarens-basta-kansla.html

2 Carina:

Det var en kul utmaning! Vilka härliga bilder från er sommar, dom där fotspåren känner jag igen, en riktigt fin "minnesbild"



Skall försöka klura ut någon bild att visa, det blir inte lätt eftersom det har varit så många fina stunder.

3 Proforma:

Fina bilder du har tagit. Ja, nu verkar det sommaren håller på att ta slut... tråkigt! Men det är väl då man får ta fram sommarens bästa och minnas!



Den utmaningen har jag också fått, den hittar du här:

http://proforma.blogg.se/2008/august/utkast-harom-dagen.html

Trevlig helg

Kram

4 Anna:

Du tar så fina bilder! Bilden med fotspåren är hur läcker som helst. Om jag skulle haka på utmaningen sommarens bästa skulle det helt klart bli huset som du säkert förstår ;-)



Ha en härlig helg! Kramar i massor från mig!

5 Isabels värld:

Härliga bilder!! Du tar verkligen fina foton! Min sommarens bästa finns här, http://isabelsvarld.blogg.se/2008/august/utmaning-sommarens-basta.html



Trevlig helg! Kraaam Pernilla

6 Anna:

Jo, jag fick veta att jag är varslad med 50% redan i våras. Mitt varsel på sex månader började gälla när jag gick i tjänst nu i sommar, för att få lön du vet... Jag och en kollega som också var mammaledig blev kallade på samtal till barn- och utbildningschefen och vi fick båda samma tråkiga besked. Nej, det finns inte så himla gott om lärarjobb här uppe tyvärr, men jag är ämneslärare i svenska och tyska och det är det sistnämnda som är mitt plus i kanten. Det finns nämnligen inte så många behöriga tysklärare. Vad är du för lärare?



Tack för krya-på-dig-kramarna! Det blir bättre och bättre i mitt ben som tur är, men än är jag lite skakig efter flygturen. I morgon är en middag inbokad för mig och Mathias och en av mina bästa vänner med sambo. Det känns jättekul att vi får gå ut tillsammans båda två för en gångs skull!



Hoppas ni får en jättebra helg också! KRAM KRAM

7 anna:

vilka harliga sommarbilder!!!sjobodarna ar min favorit, paminner mig om mitt kara goteborg



kram

anna

8 Linda P:

Snyggt sammansatt också!! Vilken härlig känsla du förmedlar med bilderna. KRAM

9 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilka fina bilder! Jag har antagit utmaningen sen tidigare, du kan kolla in den här: http://inredning.webblogg.se/2008/august/utmaning-sommarens-basta.html

Kameran är absolut mitt bästa köp i sommar!! Ha en bra dag! KRAMAR!!

10 Tjohalias blogg om inredning:

Svar: Tack! Jag hoppas du också får en supermysig kväll! Kram Sandra

11 Tjohalias blogg om inredning:

Hihi supermysig helg menade jag

12 saravillfara:

Visst blir det mycket roligare med en vettig kamera? Förstår att du trivs :)

Roligt att du hakade på, jättefina bilder, alla var fina på sitt sätt!

Kommentera här: