Naturbilder!

Nu har vi varit iväg på en kort semestertripp i fyra dagar! Därför har det varit lite tyst med bloggandet & kommentarsskrivandet på alla andra bloggar! Har haft det jättehärligt! Vi verkar ha åkt ifrån regnet också som tur var.... Vi besökte Smögen, Lysekil, Bokenäs & Grundsund! Bilder kommer inom kort. Här kommer istället några bilder från landet, där vi var några dagar förra veckan! Vi gick en promenad i skogen, då vi hittade allt detta fina att fotografera! :-)












KRAM!!!

Kommentarer:

1 Emma:

Du tar ju grymt snygga och härliga bilder, duktig du e!!!=) Ha det bra, kram emmsan

2 Angelica/Mamamekko:

Vilka fina bilder du tar! Härligt somriga

naturbilder!

3 Mari:

Jättefina bilder, smultron är ju så gott!

Jag har alltid med kameran men den blir liggandes i handväskan, får köpa en större och hänga runt halsen så jag inte glömmer att ta kort.

4 Emma:

Riktigt vackra bilder har du fotat :)

5 Å:

ooootroligt vackra sommarbilder du har tagit !!!!

6 Snusans Inredningsblogg:

Men hallå! Vilken toppenfotograf du är! Skitsnygga bilder! :)

7 Rebecka:

Vilka härliga bilder!

Kram Rebecka

8 K:

Fina bilder du tagit!

kram!

9 Isabels värld:

Vilka vackra bilder! Ha en fortsatt trevlig helg!! Kram Pernilla

10 AnnaKK:

Så många jättefina foton du har i din blogg! :-)

11 Annette:

Mycket vackra bilder du tagit!



Kram Annette

12 Malin Inspiration & design:

Nämen så charmig stugan är!! Vad fina bilder. Jag blir nyfiken på hur det ser ut inuti. :) Sådana stugor ä ju bara för charmiga. Önskar mig en sådan när jag blir stor. :)





Svar från min blogg;









Dahlarna; Men vilken taskig kommentar! Och OM nu klänningen såg billig ut. So what? En billig klänning kan vara minst lika snygg som en dyr. Det är inte priset som gör hur snygg ett plagg är. :S



Det som jag också tycker är märkligt är, varför besöker man min blogg om man inte gillar min stil. Visst kan jag besöka en blogg som inte har min inredningsstil men då kanske det beror på att jag tycker om stilen även om den inte känns "som min" eller passar in hos mig för tillfället. Jag t ex gillar gammeldags och Schabby på sitt vis. Det är en speciell känsla över det. Men just nu passar den inte in så bra hos oss. Jag gillar massor av stilar och skulle helst behövt flera hus. ;) Man måste helt enkelt välja, eller för all del blanda stilarna vilket jag för min del kan tycka är lite knepigt att få till. Retro som jag gillar mycket är ganska lätt att blanda med "modern". Nu menar jag inte att Retro inte är modernt, men jag tror att du förstår vad jag menar? :)



Visst måste man kunna komma med konstruktiv kritik, tips & råd på något som man tycker skulle kunna bli bättre. Och jag vill inte att man bara ska skriva massa snälla saker om man inte menar. Hellre en ärlig kommentar skriven "på rätt sätt", än "smickeri-ljug". Tack så mycket för din fina kommentar. Gillar din blogg med, men det visste du redan. Och det menar jag också ärligt! Annars hade jag inte besökt den. :) Kramilikram

Kommentera här: