Temavecka - Onsdag: FRAMFÖR

Nu har vi varit på landet några dagar, så jag har inte hunnit få in några nya kort i datorn! Usch - i natt brann ett hus ner till grunden i samma område som landet ligger! Tyvärr omkom en man i huset. Känns otäckt & overkliget! Trots att våra brandvarnare inte tjuter att batteriet är på väg att ta slut - så ska jag genast byta våra batterier!! Gör det ni med i era brandvarnare!! Det är en billig livförsäkring, påminde polisen oss om vid brandplatsen!

Ni får hålla tillgodo med ett kort från fotoarkivet idag! Halva temaveckan har nu gått! Ojoj, så fort sommarlovet går! Dagens tema i Inredning & Pyssels temavecka är FRAMFÖR.


FRAMFÖR - Spindelmannentårtan är framför mig.

Här finns måndagens tema ÖVER & tisdagens tema UNDER.

Fler bidrag i denna temavecka hittar nu under kommentarer på Inrednings & Pyssels blogg.

Vi ses imorgon igen, då är temat BAKOM.

Kommentarer:

1 Linda P:

Nä fy så fruktansvärt hemskt. Jag blir ledsen bara av att tänka på att livet ska vara så orättvist. Jag är supernoga med elen. Det finns många fällor hemma som tex mobilladdare och andra elgrejor som bara kan stängas av på standby.

2 Anna:

Svar: TACK så mycket för "lycka tillet" inför vår flytt :-) Nu är det bara två dagar kvar... Jag lovar att jag ska visa bilder så snart internet är i gång och vi hunnit komma i ordning.



Fy så hemskt med brandolyckan där ni har landet. Ja, brandvarnare är verkligen en viktig livförsäkring.



Vilken läcker tårta du har framför dig! Har du gjort den själv? Ha en bra torsdag! Kram Anna

3 Anna:

Svar: TACK så mycket för "lycka tillet" inför vår flytt :-) Nu är det bara två dagar kvar... Jag lovar att jag ska visa bilder så snart internet är i gång och vi hunnit komma i ordning.



Fy så hemskt med brandolyckan där ni har landet. Ja, brandvarnare är verkligen en viktig livförsäkring.



Vilken läcker tårta du har framför dig! Har du gjort den själv? Ha en bra torsdag! Kram Anna

4 Nilla:

Hej snygging!

5 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Usch, så hemskt! Ja, det är en billig livförsäkring. Fin bild! Tårtan är så fin!!

Svar: Bokstäverna som jag klistrat på burkarna är köpta på Panduro.

Ha en härlig dag! KRAM!!

6 Junitjej:

Ha en trevlig dag!

7 Malin Inspiration & design:

Usch ja, det var en förfärlig incident. :(

Man har hört talas om många hemska brandolyckor nu.

Tårtan är så fin. Och din klänning gillar jag. :)



Ha en toppendag! Vi hörs snart igen!



I dag ska gossens tapet hämtas. Hoppas den kommer upp i

helgen. Håll tummarna. :D Kram

8 Ellas Inspiration:

Fy va läskigt med bränder och så tagiskt det kan bli! Tack för påminnelsen att kolla brandvarnarna!



Smarrig tårta. Vet en som kan tänka sig en sådan när han fyller 9 år...



Ha en riktigt skön dag!



Kram Karin

9 Designtjejen:

Hahah.. så bra! Den är så snygggg!!!

Kram

10 mirka:

Ush..Vad otäckt med branden...det är ju svårt att ens föreställa sig vad man gör om det skulle brinna hemma hos en själv..



Är det du som gjort den fantastiska tårtan? tror nämligen att jag sett en liknande tårta i tårttråden på familjeliv nån gång...Då såg jag en närbild på verket och, med det spritsandet måste det väl tagit en hel evighet? Ja fin var den i alla fall och smakade säkert gudomligt också :)

Kommentera här: