Temavecka - Måndag: ÖVER

Idag startar Johanna, med bloggen Inredning & pyssel, en temavecka. Kul!! Måndagens tema är ÖVER! Här kommer mitt bidrag till över!


En liten stund är sonen ÖVER vattenytan. Sedan blev det en "bomb" i vattnet! Kortet är taget på Lanzarote i mars 2008.

Johannas temavecka ser ut så här:
Måndag: Över
Tisdag: Under
Onsdag: Framför
Torsdag: Bakom
Fredag: Bredvid

Bland kommentarerna på bloggen Inredning & Pyssel ser ni andra som också är med i temaveckan! Gå gärna in där & titta!

Kommentarer:

1 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilken härlig bild! En bra tolkning av temat! Och snart är han under vattnet, får vi se fortsättningen imorgon? ;) Va roligt att du är med och deltar i temaveckan! Ha en trevlig kväll! Kramar

2 Isabels värld:

Häftig tolkning! Tänkte också jag skulle varit med på temaveckan men tiden räcker nog inte till. Jag kikar nog på er andra i stället. Ha det så bra! Kram Pernilla

3 K:

Tack för ditt besök hos mig.

Härlig bild du visar, jag antar att sonen snart är under (vattnet)=)

Ha de bra! kram!

4 Nilla:

Kul bild!

5 Malin Inspiration & design:

dahlarna; Bilder kommer förhoppningsvis i morgon Onsdag. Har inte fått upp draperiet ännu. Har varit i väg på kalas i dag och ville att gubben skulle få lite "ledigt" i kväll. :) Vad skoj med IKEA! Ska bli spännande att se vad hon fick med sig hem. :D

Men hörru! Det är ju kul med smådetaljer med. Man kan ju förnya så enkelt med lite småpiff. Tack för omtanken. Mår bättre nu. Kramar



Kul bidrag till temaveckan!

Kommentera här: