NY KAMERA!!!

Äntligen äntligen äntligen har jag en ny kamera! Idag firar jag & min man 9-årig bröllopsdag! Grattis till oss! Det firade vi med att köpa en ny kamera! Det blev en Nikon P80! Kände att jag ville ha något mellanting mellan en liten digitalkamera & en vanlig systemkamera. Så denna känns perfekt. Har försökt att läsa en hel del om olika kameror på nätet & denna får i stort sett bara positiv kritik. Kuligt!!! Visst är den fin!!





Kanske inte var den bästa bröllopspresenten... Min man kommer ju inte att se mig de närmaste veckorna....  Jag är iallafall superlycklig!! Äntligen kan jag få utvecklas lite mer. Härligt med en sommar framför sig, då ca 70% av årets alla foton tas. Kanske kanske får jag vara med på ett själv... Så att man vet att jag också tillhör familjen, när man tittar i fotoalbumen!! Har ni också det så???

Kommentarer:

1 teddy:

Grattis till den nya kameran och att ni firar en mycket sepciell dag :)

2 Snusans Inredningsblogg:

Grattis på bröllopsdagen!! :D Kul med ny kamera. Är själv på jakt efter en mindre modell som man kan ha med sig i fickan men det är ju en djungel av kameror där ute. Blir helt förvirrad. :P

Ha en bra dag!

3 K:

Grattis till både bröllopsdagen och kameraköpet.

Hos oss har det nästan alltid varit maken som stått bakom kameran men senaste åren är det mest jag.

ha en trevlig helg!

Kramen!

4 Petra:

Grattis på bröllopsdagen i efterhand.

Hoppas ni hade en bra dag igår.

Wow, kul med nya kameran.

ja, här brukar det vara jag bakom kameran, men det gillar jag. Men mannen har blivit mycket mer fotointresserad sista tiden, så han har tagit över lite nu när vi är iväg. Så jag hamnar på några nu. hihi.



ja, jag tar tacksamt emot tårtrecept. Brukar bara baka chokladbullar, kladdkaka hm, är det något mer?? ja, muffins ibland. Men jag ska blir bättre........nån dag.hehe.



Vi hade soffa först i gillestugan, men mannen har alltid velat att vi ska ha vars en fåtölj, så när vi inte var nöjda med soffan så blev det såhär.

Vi har ju soffa i riktiga vardagsrummet där uppe.



Vi har bröllopsdag den 12:e. men bara 5 års.

Kollade innan och 5 år kallas för träbröllop.

9 kallas för pilbröllop.



ha en superskön helg.

massa kramar

5 Ellas Inspiration:

Men va roligt! Har ju en liknande modell och är supernöjd! Hoppas att ni hade en mysig bröllopsdag! Kram Karin

6 Malin Inspiration & design:

Bamsegrattis till er!!! Vad underbart! :) Avis jag blir. Jag tycker att det var en jättebra present.



Ha en bra dag! KRAMAR!

7 Lotta:

wow, grattis till bröllopsdag och ny kamera! Vad härligt! Ha en bra kväll och fortsatt trevlig helg!

8 Designtjejen:

JÄTTE fin!!

9 elin melin:

jag ska få en sån kamera i julklapp, jag fullkomligt älskar att kolla på dina bilder! Du tar exakt sånna bilder som jag tar. Dina bilder är fantastiska.Det var skönt att se att kameran tog så fina bilder, så att jag vet att jag inte önskar mig fel kamera.

10 Celine.:

Hur mycket kostade en sån kamera ? :)

Kommentera här: