Words...

Den händelse som har påverkat mig mest detta år, var när vår stora son blev påkörd av en bil när han cyklade till skolan. Skräck, förtvivlan, tacksamhet & lycka! Så mycket tårar både av skräck & lycka. Det var några riktigt jobbiga veckor. Men en olycka kan man aldrig få ogjord, så utifrån att den har hänt, så har det kommit en hel del gott ur den. Jag är så tacksam för alla fina vänner & människor runt omkring oss som stöttade, hjälpte till, visade omtanke & ställde upp för oss. Jag är så tacksam till livet & har faktiskt njutit & uppskattat mer av de små sakerna i vardagen efter detta. Jag är dessutom så otroligt tacksam för min kloka son som använder cykelhjälm & som har så många kloka tankar. Årets sista Words får bli hans ord...
 
 
 

Kommentarer:

1 Lisa:

Så fint du skriver. "En olycka kan inte bli ogjord" - imponerad att du inte bara känner ilska. Ska ta ett ordenligt snack om hjälm med mina tonårsbarn här hemma! Fantastiskt kloka ord från din 13-åring!!
Kram & god fortsättning

Kommentera här: