En liten husrad

Adventsljusstakar har verkligen utvecklats senaste åren. När jag växte upp hade typ alla en ljusstake som man fyllde med mossa eller lav & för att lyxa till det lite så kunde man sticka ner små flugsvampar i papp eller plats i mossan. Någon som känner igen sig?! Jag kommer ihåg att jag hade randiga ljus ett år ihop med vitmossa & tyckte att jag stack ut från mängden... (hahaha) Idag är det bara fantasin som sätter gränser & det är kul att se en massa olika varianter på adventsljusstakar. Via Kremmerhuset hittade jag en som föll mig i smaken - en rad med hus. Den är träfärgad på ena sidan & vit på den andra. Måtten är 34 cm lång & 15 cm hög.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna kommer från Kremmerhuset.
 
 
Hoppas att ni har sett den kanonfina tävlingen som pågår här på bloggen. I samarbete med Eva Solo kan ni vinna ett härligt julfikaset i juligaste rött. Klicka här för att komma direkt till tävlingen. Lycka till!!
 
 

Kommentera här: