Zebra at home...

För ett år sedan fanns knappt djurmönster med i mitt vokabulär. Men efter en explosion av produkter, både inom inredning & kläder, så har jag nu börjat vänja mig vid zebrarandigt & leopardmönstrad. Och jag måste även erkänna - jag gillar det skarpt! Kanske inte på alla produkter, men på rätt ställe eller vid rätt tillfälle. Några kläder har smugit sig in i min garderob, men än så länge har jag inget i inredningen med detta mönster. Hittade en hel del produkter hos H&M. Speciellt pläden fastnade jag för!
 
 

Denna pläd vill jag mer än gärna ha två stycken av! Skulle vara fina till mina skinnfåtöljer i vardagsrummet.
 
 

Jag vill helst ha helvita påslakan, men ska man ha ett mönster kan ju detta vara ett alternativ.
 
 
Kuddar. Ihop med en helsvart eller någon enfärgad kudde kan denna säkert vara jättecool.
 
Alla bilder kommer från H&M. Egna kollage av mig.
 
 

Kommentera här: