Åh vad det doftar gott...

Det luktar underbart gott här hemma. Den goda doften kommer från min Kub Aroma från Cult Design. Brukar vara lite skeptisk till olika dofter som tillsätts i hemmet. Men när jag besökte Cult Designs monter på Formex & upptäckte denna Kub Aroma för första gången blev jag frälst. Nu har jag äntligen en egen! Kub Aroma är en aromatisk luftfräschare som under lång tid fyller rummet med en god & fräsch doft. Alldeles lagom stark. En favorit för hela familjen faktiskt & det är inte alltid vi är överens om saker till hemmet.... ;-)











Kommentarer:

1 Anna:

Spännande, den har jag inte upptäckt ännu men jag ska nog gå in och sniffa i blomsterbutiken som säljer Cult ;-) Ha en fin tisdag! KRAMISAR

2 amanda:

Jag älskar cult! Hittade precis en sida på nätet som säljer lite all möjlig inredning och även Cult design :) Kolla in www.sweethome.se

Kommentera här: