Ny slimmad Tassimo

Denna vecka lanserades en ny kapselmaskin från Tassimo. Den nya modellen, Tassimo T20, är lite nättare än föregångaren T40, som är den jag har visat här tidigare. Det är samma kapslar till båda maskinerna. Ytterligare en nyhet med T20 är att man kan färgsätta kapselmaskinen med olika frontskal i färgerna turkost, hallonrött, limegrönt, chokladbrunt & ljusgrått. Kul att kunna förändra maskinen i olika färger. Det gillar jag! Tassimo T20 kommer i färgerna pianosvart & högblankt vit. Köksmaskiner tar stor plats på köksbänken, så en slimmad modell av denna fina kaspelmaskin är verkligen välkommen. Priset kommer att ligga på ca 1500 kr i handeln.










Just nu pågår en finfin tävling i samarbete med Uttaget.se här på bloggen! Klicka på bilden nedan för att komma direkt till tävlingen!


 

Kommentarer:

1 Carina - inspirera:

Vilka fina kaffemaskiner...jag föll pladask för den vit/röda...skulle passa mig perfekt!



Sv: I goodiebagen låg fina servetter, en snygg benvit skarf, en härligt formpasta till håret, ögonolja m.m.

Maria Montazamiväskorna är ju inte helt gratis; Priset på den stora modellen ligger på ca 4999:-



Kramen.

2 Blogg by Maliin Stoor:

Den var riktigt fin!

Själv har jag snöat in totalt på Nespresso! Heeelt underbart gott!



Må gott



Maliin

3 Erica:

en turkos i mitt kök hade passat utmärkt!!

Kommentera här: