Tassimo

Igår flyttade en härlig kaffemaskin hem till oss. Underbart! Som jag har längtat & suktat efter en! Det är en Tassimo från Bosch, där man kan göra båda kaffe, varm choklad & te. Jag är enda kaffedrickaren i min familj, men barnen & mannen har redan hittat sin stora favorit - Marabou choklad. Den är riktigt god! Och enkelt är det. Man lägger bara in en kapsel eller två & trycker på knappen. Vips & det är klart! Har inte hunnit testa alla funktioner än, men första intrycket är fantastiskt positivt! Det ska bli riktigt kul att kunna bjuda vänner som kommer på besök, på olika varianter av kaffe.







En massa olika kaffesmaker!







Marabou choklad är under produktion :-)!






Besök gärna min Rosa Bandet-insamlingssida & läs varför
jag har startat en egen insamling till Rosa Bandet!






Kommentarer:

1 Carina - inspirera:

Kaffe det är gott det! Och snygg dessutom...

Kramen.

2 Helene:

Grattis!



Kom du med i Smartson testet?



Spännande att höra resultatet sedan.

Kram Helene

Kommentera här: