Clubglasen förgyller!

Igår kväll dukade vi med de fina färgglada Club-glasen från Sagaform! Jag är verkligen kär i dem! De gör mig så glad! När jag tittade i mina ljuslyktorgömmor hittade jag även lyktor i samma färger som glasen. Kul! Eftersom vi hade tillbringat hela dagen på fotbollscup var vi ganska trötta, så vi köpte hem mat från favoritrestaurangen i närheten. Gott & fint dukat, en mycket bra lördagskväll med andra ord.






















Nu har väl sett att ni nu har chansen att vinna dessa glas i antingen denna färgkombinaiton eller i en blå&grön kombination. Ni kan vinna 8 allglas, 8 martiniglas & 8 snapsglas! Klicka på bilden nedan så kommer ni direkt till tävlingen. LYCKA TILL!



 


Kommentarer:

1 House of Jammi - blogg och webshop:

De glasen är verkligen urläckra! Jag håller tummarna för att vinna några.

2 pysseliten:

läckar :) Och en en fin liten duking med med matchade lyktor. Ska ta chansen och vara med och tälva när jag kommer hem idag från jobbet .Dom skulle jag behöva pigga upp mina duknar med :) Kram

3 Karin:

Vilken fin dukning, gillar det färgglada!

Kommentera här: