Stilrent med String-system!

Nytt år & då blir jag alltid extra sugen på att få ordning & reda samt förändra här hemma. Drömmarna tar aldrig slut & inte heller inredningstankarna. Nu fattas bara turen på lottoraden... När vi renoverade hallen, våren 2009, köpte vi en String Plexi Pocket hylla. Åh vad nöjd jag är med den! Jag har alltså fått mersmak på String-hyllor & vill nu väldigt gärna ha en vit String-system hylla med golvgavlar, arbetsskiva, skåp, tidskrifthylla & vanligt hyllplan i vårt allrum. Vi har en perfekt plats för denna hylla mellan barnen rum. Här vill jag ha deras gemensamma dator på arbetsskiva. I skåpet vill jag gömma undan pärmar med viktiga papper, som då kommer att förvaras kungligt i det fina vita skåpet. Som stol till detta String-system har jag en vit UNO-stol (typ den som är på bilden nedan), så det skulle bli kanonsnyggt.




Det passar perfekt med ett skåp under arbetsbänken! Snyggt med stolen till!



Här ser man skåpen & tidskrifthyllan tydligt & bra! Så snyggt & stilrent!




Alla bilder är lånade av String.se.


Kommentarer:

1 Carina - inspirera:

Otroligt läcker den där String...

Så många fina miljöer!

Kramen.

2 Emma:

Åh vad dom e läckra & tidlösa, love it:) Ha det bra, kram emma

3 Bokmalen:

Jo, jag är oxå insnöad på ett stringsystem. Får se om vi hittar plats åt fåtöljen som står där stringen ska stå bara!??

Är riktigt nöjd med hyllan vi köpte till köket. ;)

Kramen, Maria

4 Maol:

Så mycket snyggare med vitt också. ^_^

5 Susanne [Snusans inredningsblogg]:

Mm, mycket snyggt. Som sagt, inredningsdrömmarna tar aldrig slut. :)

Kram!

6 Blog of the year 2010:

Hej,



Nu går det att rösta på din blogg i "Blog of the Year 2010" på Facebook.



Lycka till!

7 jojo:

obs vita golv, väggar o tak gör sitt till.....

vill nu riva ut alla golv o lägga in plankor o måla vita...

kram

8 House of Jammi - blogg och webshop:

Supersnyggt - Stringhyllan är en favvis!

Kommentera här: