Lekfulldesign.se

Idag kom min vinst från tävlingen hos bloggen [room] by sofie hem med posten. Det var ett presentkort hos Lekfull Design som var vinsten & jag valde fyra små mysiga Momiji samt fina armbandet Easy från ravelli. Momiji är en meddelande docka som är 8 cm hög & gjord av keramik. Om man vänder den upp & ner hittar man ett litet kort, som är perfekt för att skriva ett meddelanden & säga några fina ord till en vän. Momiji är inspirerade av vänskap & lite vänlighet. Det handlar om att fylla livet med minnen & meddelanden! Dockorna produceras i en begränsad upplaga. Jag måste säga att jag blev helt kär i dem när de kom på plats i Stringhyllan i hallen! Blir sugen på att samla på fler!






Dockorna kommer i olika förpackningar. Funny girl kom i en kartong & de övriga tre kom i en plastförslutning med en liten knapp samt text på påsen.



Här är Birthday Girl & Funny Girl.



Texterna på plastförpackningarna till Best Friends, Birthday Girl & Lucky.



Här är Best Friends & Lucky

 

 

I botten så finns ett meddelande, som man kan skriva fina ord om man vill ge bort en Momiji.




Armbandet Easy från ravelli.



Visst passar de bra på String-hyllan i hallen!? Nu kommer jag att bli glad varje gång jag går förbi :-)!


Kommentarer:

1 Bokmalen:

Dom passar ju utmärkt där!! Som gjorda för stringhyllan!! ;)

Kramen, Maria

2 Anna:

Vilka fina dockor du valde! Jag blir också glad av dem :-) Helt klart passar de perfekt på er snygga plexi string. Armbandet är också så snyggt! Passar dig perfekt. Ha en riktigt skön fredag! KRAMISAR I MASSOR

3 Ylva:

Grattis till vinsten, inte utan att man är lite avis. Var ju också med och tävlade :) Fina saker du valde.

4 Designtjejen/Emmelie:

Gud så fina!!

Kram

5 [room] by sofie:

Åhh, jag har missat detta inlägg och har undrat vad du köpte!!! Kul, jättesöta är keramikdockorna och sååå fina de står tillsammans i sting-hylaln! Läckert halsband också.



KRam Sofie

Kommentera här: