ALLA ♥ DAG TÄVLING!

Idag är det Alla Hjärtans Dag! Egentligen ska man väl tänka lite extra på nära & kära varje dag, men jag tycker ändå att detta är en mysig tradition. Man gör ju dagen till vad som passar en själv & vad man själv vill! Jag firar iallafall denna kärleksfulla dag med en fin tävling tillsammans med Cooee Design. Dessutom fyller min blogg 3 år & det är ju ytterligare en sak att fira!! Tänk att tre år har gått så fort & varit så händelserika!! Tack alla läsare, kommentarsskrivare & bloggkollegor för att ni har förgyllt dessa tre år!!

Jag skrev ett inlägg om Cooee Design från Formex för några veckor sedan. Jag blev helt förälskad i bland annat deras smyckesträd i akryl. Nu är det just det som någon av er blir en lycklig vinnare av. Det finns i två modeller & det är Smyckesträd Large som ni nu har chans att vinna. Trädet är 31 cm högt & riktigt snyggt. Vill man inte hänga smycken i det, kan man såklart "bara" ha det som en snygg inredningsdetalj! Svenska Cooee Design var från början helt inriktade på heminredning, men har nu även börjat designa & sälja fina smycken.





Så här enkelt är det att tävla:

Tävlingen går ut på att du svarar på nedstående två frågor. Skriv svaret i kommentarsfältet nedan eller skicka ditt svar till [email protected].

1. Vad heter de fyra olika produktkategorierna hos Cooee Design?
2. Motivera med max 20 ord varför du ska bli en lycklig vinnare av ett Smyckesträd Large.

Det spelar ingen roll om du har en blogg eller inte - alla är naturligtvis lika välkomna att tävla!! Vill ni hjälpa till att sprida tävlingen på era bloggar, facebook eller via mail, så är det helt OK att använda tävlingsbilden ovan.

Var noga med att fylla i namn & er mailadress (den ser bara jag!) tillsammans med ert tävlingssvar, så att ni kan kontaktas om ni vinner :-)! Tävlingen pågår till måndagen den 21 februari kl. 22.00.


VARMT LYCKA TILL!

Kommentarer:

1 Anna:

Åh vilket fint träd! Nu måste jag hålla tummarna hårt!



1) Eccentric, Classic, Luxury & Home.

2) Träd i akryl jag gärna vill vinna,

då skulle jag enkelt mina smycken finna.



GRATTIS till dina fina tre år med bloggen. Jag läser den dagligen & du förgyller för mig med!

Kram

2 Karin:

Det där vill jag gärna vinna :-)



1) Eccentric, Classic, Luxury & Home

2) Tillverkar egna smycken, som jag ska visa på en hantverksmässa (min första). Då skulle trädet vara perfekt!



Kram Karin

3 Reb:

Hej och grattis till 3 ÅR!



1. Home, eccentric, classic å luxury

2. Då slipper smyckena hamna i dammsugspåsen där jag förvarar dem idag :-)



KRAM

4 Evelina:

1 - Eccentric, Classic, Luxury & Home



2 - Tycker att Catrines smycken & inrednings detaljer på Cooee Design är helt makalöst fina! Varför inte ett träd oxå till samlingen!

5 Carina - inspirera:

Grattis till dina 3 bloggår!

Jag vill gärna vara med och tävla!

Mina svar:

1). Eccentric, Classic, Luxury, Home

2). Mina smycken ligger lite här & där - det här ursnygga trädet skulle hjälpa till att hålla ordning!



Kramen.

7 Lee:

1. Eccentric, Classic, Luxury och Home

2. Mamma tappar jämt bort dina halsband, så om jag vann skulle hon få det av mig!

8 Nicole:

1. Eccentric, Classic, Luxury & Home.

2. Har sanslöst mycket smycken, men ingenstans att hänga dem! Fyller dessutom år 21 februari, finns det någon bättre present?!

9 Petra:

1). Eccentric, Classic, Luxury & Home

2). Motivering: Min pojkvän blir GALEN på mina smycken som är utspridda i hela lägenheten, kanske är detta min räddning :) Hoppashoppas!

10 Jenny:

1. Eccentric, Classic, Luxury & Home

2. Jag är i stort behov av en smyckeshållare. På den här får det plats mycket och den är jättesnygg.

11 Spacegirl:

1. Eccentric, Classic, Luxury & Home

2. Jag behöver en snygg smyckeshållare eftersom jag designar & tillverkar egna smycken, då måste man presentera dom på ett snyggt sätt och detta träd är ursnyggt.

Blogglänk

http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/21-februari-vinn-smyckestrad.html

12 En helt vanlig Isabell:

Jag är gärna med! Här är svaren :-)



1. Luxury & Home, Eccentric och Classic.

2. Jag skulle bli överlycklig för mitt CSN är två månader sent så skulle vilja unna mig något fint :-)

13 Martina:

1: Eccentric, Classic, Luxury och Home!



2: Tappar ofta bort mina smycken. Detta fina smyckesträd vore perfekt hemma hos mig! :)



Kram kram

14 liselotte:

Hej! Vilken toppentävling, Tack för tipset!

1. Eccentric, Classic, Luxury och Home.

2. Min dotter önskar sig ett smyckesträd, tänk att få överraska henne med detta jättefina.

Mvh Liselotte.

15 Solbritt:

Svar 1: Eccentric, Classic, Luxury och Home.



Svar 2: Det vore perfekt att vinna detta så man fick lite överblicka över halsband m m.

16 Elin Jonsson:

Hej hej och grattis!



1. Home, eccentric, classic å luxury

2. Så jag får behålla mina smycken och inte suger opp dem i dammsugaren hela tiden + att den är supersnygg!



KRAMAR

17 Marianne Eriksson:

1. Eccentric, Luxury, Classic och Home.

2. Min dotter önskar sig ett smyckesträd och jag skulle bli så glad om jag kunde ge henne detta fina träd.

18 Helena:

1. Eccentric, Classic, Luxury, Home.

2. Mina älskade smycken förvaras för tillfället i en påse vilket medför att allt sitter ihop som en klump :( Med fina fina trädet skulle det bli ordning och reda!

19 Erika-foto-smycken-grafiska tryck:

1). Eccentric, Classic, Luxury & Home

2). Motivering: När jag tvättade överdraget till soffan hittade jag 2 örhängen och en "Plupp". Kanske skulle ha nånstans att ha smyckena!

20 Vicktoria:

1.Eccentric, Classic, Luxury & Home

2. Har många smycken men inget smyckeställ. Jag fyller år den 2 mars så detta skulle bli en perfekt tidig present!

21 TusSe:

Jag är med!



1) Eccentric, Classic, Luxury & Home.

2)Ung och har INGEN ordning på nått, "oj detta har jag letat efter i ett år typ" haha



Har tipsat :)

http://tussexx.blogg.se/2011/february/smycketrad-212.html

22 Sandra:

1. Eccentric, Classic, Luxury & Home

2. Jag har inte så många smycken, men de jag har vore roligt att kunna hänga på ett fint träd.

23 Zandra S:

1). Eccentric, Classic, Luxury & Home

2). För alla mina smycken ligger verkligen huller om buller precis ÖVERALLT! Har länge letat efter en smart förvaring utan resultat, men detta var ju sjukt läckert!!! :D håller mina tummar så hårt att dem blir blå!

24 helena:

jag är gärna med :)

1. Eccentric, Classic, Luxury och Home

2. smycken i trassel ju är aldrig bra,

så är det hos mig är så detta träd skulle perfekt va'.



har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/8177701/cooee-design.htm



kram Helena :)

25 Anna L:

1. Eccentric, Classic, Luxury och Home

2. Älskar Cooee design och trots att jag bor i deras hemtrakter har jag inte en enda av deras produkter. Denna skulle jag verkligen ha nytta av till mina smycken som trasslar överallt.

Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/02/smyckestrad.html

26 E-B:

eccentric, classic,luxury and home

den är snygg och behöver den verkligen till mitt nyfunna intresse för smycken!

27 Anna mamma till oskar:

1. Eccentric, Classic, Luxury och Home

2. Fick barn för ett år sen och unnar mig sällan saker själv. Mitt smyckestrassel i byrålådan skulle bli glad.



Stort grattis till 3 år.

Hoppas på tur. mvh Anna

28 Sofia B:

1. Eccentric, Classic, Luxury och Home

2. Bara för att: den är så underbar, jag älskar smycken och för att det skulle förgylla min tillvaro! :)

29 Annelie:

1. Eccentric, Classic, Luxury och Home



2. Jag behöver strukturera mina smycken och detta skulle vara fantastiskt.

30 Viktoria:

Hejsan! Jag är gärna med och tävlar!



1. Eccentric, Classic, Luxury, Home

2. Jag vill vinna för att ge till min mamma, hon är värd någonting riktigt fint!

31 evamar:

1. Eccentric, Classic, Luxury, Home

2. Tänk att få låta mina smycken förgylla varje dag istället för att sucka längtande från byrålådan.



PS. http://evamar.blogg.se/2011/february/smyckestrad-21-feb.html

32 marty:

svaret är:

Eccentric, Classic, Luxury, Home



Jag skulle vilja vinna ett smyckesträd då jag nyss rev ner mitt gamla smyckesträd. det skulle gå att limma ihop delarna, men de stora grenarna hittar jag inte. förstår inte hur de bara kan försvinna. så ett nytt träd står högt på önskelistan

33 Helen:

1) Eccentric, Classic, Luxury, Home

2) Skulle vara så fint att kunna förvara smycken på ett vackert träd! Istället för gömt i ett skåp.

34 emma §:

supersöt blogg! =) <3

35 bitch please, im a unicorn.:

1. Eccentric, classic, luxury och sist men inte minst - home!

2. Som den sanna slarver jag är, så har jag tappat bort ett förvånansvärt stort antal smycken som jag älskat. Därför är det kanske ingen nyhet att jag skulle bli superglad att få chansen att förvara dem så jag alltid ser vart dem är, och samtidigt på ett stilfullt och snyggt sätt!



Tack för mig, over 'n' out!

36 rebecka.:

Hej!

1. Eccentric, Classic, Luxury och Home!

2. Har nyss börjat samla på skitsnygga smycken, tråkigt att de ligger i garderoben, de borde hänga framme på ett träd..!

Haha!

Kram! :)

mail: [email protected]

37 sanna:

Eccentric, Classic, Luxury & Home.



Mna smyckena ligger huller om buller och mycket av det försvinner.

Skulla behöva någon stans att ha dom.

38 Malin Erlandsson:

1) Eccentric, Classic, Luxury & Home.

2) Trädets siluett ger i enkelhet mig lugn, påminner om vardagens vackra likt ett smycke som kan förgylla en dag.

39 tyra:

svar: Eccentric, Classic, Luxury och Home.

Jag borde vinna för att bevisa för min brorsa att det faktiskt går att vinna sånna här bloggtävlingar!



pussheeyyy

40 emelie:

1. Eccentric, Classic, Luxury och Home



Mina smycken är en enda röra, Detta träd skulle hålla dom på plats!

Kram

41 Emma:

Svar:

1. Eccentric, Classic, Luxury och Home.

2. Motivering:

För jag min fina älskling vill lära en läxa

och visa att smycken visst på träd kan växa.

42 Emma:

Svar:

1. Eccentric, Classic, Luxury och Home.

2. Motivering:

För att jag min fina älskling vill lära en läxa

och visa att smycken visst på träd kan växa.

43 Sofie:

1. Eccentric, Classic, Luxury & Home

2. Jag tycker trädet är vackert+ att jag gjorde ett men det blev så himla misslyckat, grenarna blev vassa och fyrkantiga.



Hooooppas

Pussssshey :)

44 Johanna -:

1) Eccentric, Classic, Luxury & Home

2) För att just nu ligger alla mina halsband i ett smyckesskrin och dom trasslar ihop sig hela tiden.

45 Maria Josefine:

1) Eccentric, Classic, Luxury & Home

2) Därför att jag inte har nåt bra ställe alls att förvara mina smycken snyftar och detta snygga smyckesträd skulle bli jätte bra på byrån i sovrmmet.

46 care69:

1. Eccentric, Classic, Luxury och Home.

2. Varför ha snygga smycken undanstoppade när man inte använder dem, smartare att hänga upp dem och njuta av dem här.



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/02/21-feb-vinn-ett-smyckestrad.html

47 Jennie:

1: Eccentric, Classic, Luxury, Home

2: Att detta snygga trä få klä med smycken,

det gör man helt efter egna tycken.

Bling bling lyx och flärd,

det varje gren är värd.

Smycken huller om buller i en stor klump,

Vinner jag nu så är det helt av ren slump..

48 Lotte:

1- Eccentric Classic Luxury Home

2- Tycker om att exponera varje smycke

så detta träd är helt i mitt tycke







49 maud lindberg:

Eccentric, Classic, Luxury & Home

Gladast vore jag, om jag fick hänga alla mina fina smycken på trädet, vilket skimmer.

En present till mig kanske, fyller år 13 mars.

50 jenn:

1) Eccentric, Classic, Luxury & Home.

2)



jag skulle garna vilja vinna sa jag far lite ordning pa allt virrvarr i mitt smyckeskrin (som har blivit for litet)

Jag har aven tippsat pa min blogg: http://barbados.blogg.se/2011/february/21-februari-smyckestrad.html

51 Sara Petersson:

1)Eccentric Classic Luxury Home

2) Förvarar mina smycken i ett, efter mormor, ärvt skrin. Hon hade inga långa halsband, för de behöver ett träd!

52 Annelie M:

1. Eccentric, Classic, Luxury & Home.

2. Är en virrig smyckesgalning av stora mått, älskar både billigt och flott. Vill slippa att fler accessoarer tappas bort.

53 Katarina Olsen:

1. Eccentric, Classic, Luxury & Home.

2. Älskar halsband, armband, ringar i både silver, plast och sten -

men de börjar bli väldigt många så skulle vilja ha ordning och reda med hjälp av trädets gren.

54 Åse - Interiörguiden:

1) Eccentric, Classic, Luxury & Home

2) Trädet ger verkligen en vacker inramning till mina smycken, det är de värda!

55 chanette:

1. Home, classic, eccentric & luxury

2. kanske jag äntligen skulle få ordning på mina smycken & hitta dom för en gång skull



http://tartpalatset.blogg.se/2011/february/vinn-hos-dahlarna-21-feb.html

56 Anonym:

1. Home, Classic, Eccentric & Luxury



2. Jag skulle bli överlycklig om jag slapp förvara mina älskade ringar i en gammal skål jag brukade äta youghurt i, de förtjänar mycket bättre än så!

57 Frida:

1. Home, Classic, Eccentric & Luxury



2. Jag skulle bli överlycklig om jag slapp förvara mina älskade ringar i en gammal skål jag brukade äta youghurt i, de förtjänar mycket bättre än så!



Jag glömde namn och mejl, så skickar igen! :D

58 Elisabeth Johnson:

Eccentric, Classic, Luxury, Home

Mina smycken ska exponeras

inte ligga i skrin och konserveras.

59 Sandra:

Eccentric, Classic, Luxury & Home



Jag älskar smycken. Problemet är bara att jag inte har nånstans att förvara dem fint.



Kram Sandra

60 Kashaya:

Är gärna med.=)



1) Eccentric, Classic, Luxury & Home.



2) Just nu ligger mina smycken i en hög i en låda vilket inte är speciellt bra för smyckena, jag kan inte hitta dem så de används nästan aldrig och dessutom så vore det kul att kunna visa upp detta vackra smyckesträd och alla vackra smycken som jag faktiskt har och som förtjänar att få synas.

61 Carola L:

Eccentric, Classic, Luxury och Home



Jag vill vinna för att det är snyggt helt enkelt!

62 nathalie ;*:

Jag är gärna med!:)



1. Eccentric, Classic, Luxury & Home.



2.Skulle bli jätte glad om jag vann för då skulle inte mina smycken försvinna,Så de skulle behövas de trädet.

63 Kicki:

1) Eccentric, Classic, Luxury & Home



2) Älskar läckra inredningsdetaljer,

tänk att kombinera med fina smyckesattiraljer!

64 Linda Hedberg:

Svar: 1) Eccentric, classic, luxury, home.



2) Smycken vackra som få

En särskild plats borde få

Hänga och dingla på valfri gren

I guld och silversken

65 Therese Bark:

1.a Eccentric

b. Classic

c. Luxury

d. Home



2. På din blogg får man alltid coola tips och idéer och blir glad, se bara på detta träd - supercoolt!

66 Sannah:

1.Eccentric, Classic, Luxury & Home.



2.Jag lägger mina smycken runt hela huset och tänker "jag kommer nog att minnas var jag har dem" (noot) så jag hittar dem aldrig. Och när jag försöker sätta de på en och samma plats så är de bara ivägen och det ser stökigt ut..

Men med detta vackra träd skulle jag mer än gärna ha smyckena på rätt ställe, det skulle vara lätt att städa upp och mina smycken skulle bli konst i mitt rum! Underbart!

67 Rolf:

Eccentric, Classic, Luxury och Home. Är svaret.



Trädet blir en fin present till min sambo när hon fyller år. Själv har jag inte användning för det då jag som flest män inte har smycken eller har jag fel? Kanske en generationsfråga som allt annat.

68 sandra:

1,Eccentric, Classic, Luxury & Home

2,För att få en påminnelse om att använda mig av mina smycken. Numera glömmer jag av att använda dom, tyvärr.

69 Emma Lindmark:

1.Eccentric, Classic, Luxury & Home

2.Ett smyckesträd skulle va grymt kul att vinna,då slipper alla mina smycken spårlöst försvinna.

70 Sanna:

Grattis till 3 år med din trevliga blogg.



1. Eccentric, Classic, Luxury och Home



2. Detta smyckesträden kan på vem som helst imponera, och Gud vad vackert det mina smycken skulle exponera.

71 anette eriksson:

1) Eccentric, Classic, Luxury & Home



Bland mina smycken är en enda röra, men nu vet jag vad jag ska göra=försöka vinna ett smyckträd som är riktigt snyggt, där kommer glittret att hänga tryggt!!

72 DAHLARNA:

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!!

Inom kort presenteras en vinnare här hos DAHLARNA blogg!

73 Mia Granstedt:

Vad kul dina poster verkar! kommer verkligen att läsa på din blogg igen! =) Ha en rolig dag =P

Kommentera här: