Söndagsmys...

Vilka härliga höstdagar helgen har bjudit på! Efter en skön höstpromenad i solen idag, blev det en mysig muffinsfika & god varm dryck. Vi provade att baka muffins med Ahlgrens bilar i. Barnen gillade verkligen det. Bilarna ovanpå blev som sega mashmallows & de som var inuti smälte helt. Det blev även några hallon- & blåbärsmuffins! Mums ihop med cappuccino & espresso. Barnen föredrog jordgubbssaft!




Fika under produktion :-)!




En rykande färsk cappuccino!




En smarrigt god Leilamuffins med Ahlgrens bilar!






De nya New York ljuslyktorna fick invigas under vårt fika!




Besök gärna min Rosa Bandet-insamlingssida & läs varför jag har startat en egen insamling till Rosa Bandet!


 

Kommentarer:

1 Helen:

Det ser underbart gott ut!

2 House of Jammi - blogg och webshop:

Åh så smarrigt! Det har verkligen varit en ljuvlig söndag med massor av skön höstsol.

3 Proforma - Irene:

Mysigt och gott! Jag gillade dina ljuslyktor, var har du köpt dom?

Kram

4 Carina - inspirera:

Det där ser ju jättemysigt ut! Ahlgrens-muffinsar har jag aldrig testat...

Kramen.

5 InneoUte-Malin:

Verkligen lyxfika! Nu vattnas det i munnen. :-)

6 Pysseliten:

Smarrigt du blir kaffe gott ?? fundera på att köpa en i Ullared nästa vecka :) Ihelgen åkte mina fin cultlusstake fram som jag fick av er :))) la en blid på bloggen och länka hoppas det gick bra Kram

7 Frida H:

men åh! jag vill ha mig en kaffemaskin!



Kram

8 Elle:

Hej!

Undrar var du fått tag i dessa underbara lyktorna?

Skulle passa så bra till min dotters rum.



Mvh/Eleonore

9 Helena:

Hej!



Jag läser din blogg varje dag och får hela tiden roliga tips och idéer på enkla saker man kan göra i sitt hem. :-) Såg nu att du har en Tassimo kaffemaskin. Är den bra? Jag har önskat mig en i juklapp.



Helena

Kommentera här: