Härliga handdukar!

Nu har mina nya fina handdukar kommit hem med posten. Förra året köpte jag liknande i lila & grått till vårt mindre badrum. Jag var supernöjd med dessa handdukar, så när de nu kom i en ny färgsättning kunde jag ju bara inte motstå dem. Dessa hamnade i det andra badrummet. Handdukarna har tryckta ränder på velour med baksida i bomullsfrotté. Storleken för de "vanliga" handdukarna är 50x70 cm & för duschhandduken 70x140 cm. Idag när jag skulle komplettera med några extra, så hade de dessutom sänkt priset till det halva! Så typiskt att de gör det dagen efter att jag har fått dem hem till mig!!  Tjocka, mjuka, glad & fina är de!









Oj höll visst på att glömma skriva var jag har köpt dem - hos H&M. 


 

Kommentarer:

1 Sara på Little miss fix it:

Oj de var verkligen härligt färgglada! Trevlig helg :)

2 House of Jammi - blogg och webshop:

Så mysiga - och glada!

3 Åse - Interiörguiden:

Vilka härliga färger!

Kommentera här: