Nya handdukar!

Efter att ha haft rosa i lilla badrummet en längre tid, ville jag har en mer höstig/vintrig accentfärg. Jag blev helt kär i handdukarna från H&M, så dem kunde jag bara inte motstå. Det kommer alltså att bli lila & grått i detta badrum. Jag önskar & hoppas att ett ljusgrått Marimekko duschdraperi hinner komma hem till oss lagom till min födelsedag nästa vecka. Mannen fyllde år i tisdags (GRATTIS MANNEN!), men han önskade sig "INGET som har med inredning att göra iallafall...", så där blev det kläder & löparsaker istället. Handdukarna är faktiskt ännu finare i verkligheten än på bild & såå sköna!

 


Översta bilden är från mitt badrum & nedersta bilden är en skärmdump från H&M´s Graphic serie.



Kommentarer:

1 Emmelie/Designtjejen:

Det syns att det är mycket lila just nu :-)

Hoppas att du får en bra helg!!

Kramar

2 Bokmalen:

Tycker dom är jättefina på bild så hur fina är dom då inte i verkligheten!!?!!?

Hoppas ni får en trevlig helg!!

Kramen, Maria

3 Anonym:

Jättemysiga handdukar...ser så mjuka och sköna ut:) och lila är snyggt.

Kram Helena

4 Annica:

Snygga handdukar. Det är alltid roligt att få byta ut lite.



Själv har jag ett nybyggt badrum där jag ännu inte bestämt vilken färg som ska få råda...



Kram Annica

5 Anna:

Jag gillar handdukarna massor! Så snygga! Vi har också haft rosa i badrummet en längre tid, men jag har ännu inte kommit mig för att byta ut den färgen. Kanske måste surfa in på H&M och se om det finns någon ny rolig färg till oss också.



Det låter som om du har några väldigt härliga dagar framför dig. Om vi inte hörs innan vill jag önska dig en jättehärlig bloggträff. Sug in lite inspiration till mig också! BAMSEKRAMAR

6 JUNITJEJ:

Vilka fina handdukar!

7 pysseliten:

Härlig färg jag har med inhadlat den fägen till vårat badrum som jag hoppas bli klart till jul .

Näata vecka har mannen frivecka då blir det lite gjort igen . Längtar nu helst efter att bada :)

Tur vi har dusch hahahh I morgon blir det jul marknad här i blacka då ska jag köpa ett träd :)

8 Camilla(s nya hem):

Snyggt! Lila och grått passar så fint ihop och nu under hösten tycker jag det passar extra bra! Jag måste nog kika in hos H&M Home nu eftersom alla bloggare visar såna fina köp... :)



Hoppas du får en fin helg!

9 jenny:

Vad snygga de var!! Riktigt läcker färgmix.

kram

10 axelina:

Jag har badrumsmattan, så fin:)

11 Mari:

Så snygga handdukar, färgkombon är läcker.



Hoppas du haft trevlig i Götet.



KRAM!

12 InneoUte-Malin:

De var verkligen jättefina! Hoppas att Göteborgsresan var lyckad. :-)

Kram Malin

13 Fredrik:

Hej,



Har själv köpt en del handdukar från H&M och varit nöjd med dom. Men för inte så länge sedan köpte jag handdukar av bambu från www.greentex.se och jag kommer aldrig köpa vanliga handdukar igen. De är helt fantastiskt sköna.. säger bara handdukar av bambu är GULD.



-Fredrik

14 Medi:

Hejsan!



Letar lite efter komentarer på H&M handukar ser att du har köpt sådanna. Är du nöjd med kvaliten?

Kommentera här: