TULPANER!

Åh vad härligt det är med tulpaner! Äntligen är de här igen - krispiga, våriga & underbara! Denna fina bukett med tio vita & tio lila tulpaner, fick vi av goda vänner i lördags & fortfarande står den sig så fin & härlig! Ska nog testa tulpanerna i min nya julklappsvas imorgon! Men vill njuta lite av hela buketten först :-)!




Efter många turer & en stor försening, så har jag idag fått hem min Dell-dator som jag beställde i början av december! Igår ringde jag en tredje gång (+ några mail!!!) till en dåligt engelsktalande kundtjänst & var riktigt riktigt arg. Inte visste jag att mitt engelska arga ordförråd var så stort & hade sådan genomslagskraft ;-). För bara en timma senare ringer Schenker (som levererar åt Dell) & säger att datorn kommer imorgon förmiddag! Det som skulle ha tagit ytterligare minst tre dagar eftersom det tar tre arbetsdagar att byta leveransadress (!!!!!)... Från början skulle datorn ha leverarats i mitten av december!!! Grrr! Så nu hoppas jag innerligt att datorn är kanonbra! Vi har haft besök hela dagen idag, så morgondagen kommer att ägnas till nya datorn :-)!




Kommentarer:

1 Pjoltas:

Fint som smör minsann!

2 Mirka:

Visst är det härligt med tilpaner:) Jag vill gärna ställa en vas i varje rum nu! Din nya vas var ju superfin så det tycker jag verk,ligen att du ska testa.



Irriterande det där med datorn. Med så dålig leverans så ska man ju tycka att du kompenseras på nåt vis i alla fall.

3 Proforma:

Jag älskar tulpaner! Har redan haft två buketter hemma men det ska snart bli en till!



Tråkigt när det krånglar när man beställt något! Sonen hade samma problem med Dell när han beställde tillbehör till datorn via den "engelskspråkiga" kundtjänsten. Först kom inget, sedan hälften. Till slut kom resten och då var det över en månad efter han beställt... och jag vet inte efter hur många samtal och mail!

Lycka till med datorn, hoppas den fungerar nu också så det inte blir samma visa igen!

Kram Irene

4 caroline:

Tulpaner är verkligen fint och nu efter jul börjar man ju se fram emot våren :)

5 Mari:

Underbart med tulpaner, det ska jag unna mej i nästa vecka....i massor:-)



Kramar!

6 Ensamma mamman:

O vilka underbara tulpaner! Riktigt vackra. Snygg färgkombination var det oxå. Kram

7 Therése Ringström:

Vilken härlig bukett:0) Jag älskar verkligen julen men det ska bli skönt att plocka ner den nu snart! Fint hem du har gillar din stil, kommer att kika in igen!

ha en bra dag!

8 Pysselprinsessan:

Åh! Vad härligt med tulpaner! Jag har inte köpt en enda än! Men jag hoppas på ett fång till helgen! :)

Å vilken läcker chokladdesert/skål i tidigare inlägg! Det ska jag lägga på minnet!

Kramar

Kommentera här: