Undrar VARFÖR....

Jag har hittills varit lyckligt lottad & sluppit tråkiga kommentarer här på min blogg. Har läst på flera bloggar som skrivit om detta & som har varit utsatta för "tråk-skrivare". Men nu har detta även hänt här hos dahlarna - både som kommentar & i ett direkt e-mail. NATURLIGTVIS är de så fega att de inte vågar stå för sitt ord utan är anonyma. Givetvis får alla ha sin åsikt & jag räknar definitivt inte med att alla ska gilla min blogg. Jag tycker om människor som är ärliga & säger vad de tycker - men INTE anonymt. Man måste väl kunna stå för vad man tycker!! Om man inte tycker om en blogg man råkar surfa in på, lämna då bloggen & kom inte tillbaka. Vad får du som har skrivit ut av att lämna ett så löjligt intryck?

Denna kommentar kom idag till mitt senaste inlägg om Jelly Bean. IP numret till datorn står där till fega "haha"!


 


Skärmdumpar av dahlarna.blogg.se


Sedan fick jag ett e-mail i veckan riktat mot tävlingen (antar jag!). Blogg.fi?? Vadå lurar? Mr X xxxxx eller Ribert85 - stå för vad du tycker eller fråga om något är oklart!! Min mormor finns tyvärr inte längre...

 

Jag vill gärna klargöra att postitiva, neutrala & mindre postitiva kommentarer såklart är välkomna här, men stå då för vad ni tycker. En anonym kommentar kommer jag från & med nu att ta bort.

Jag vill också klargöra att alla ni andra drygt 800 dagliga läsare av min blogg förgyller min vardag & helg OTROLIGT mycket! Hade aldrig, inte ens i min vildaste fantasti, anat att jag skulle få så mycket tillbaka av bloggen när jag startade den för två år sedan! TACK SNÄLLA ALLA!!!
BAMSEKRAMAR från Viktoria




Kommentarer:

1 Camilla:

Kan inget annat än o hålla med.

Jag (som MÅNGA andra antar jag) Tycker iaf om din blogg.. :-D



Kram Camilla (en trogen följare) :-)

2 Lotta:

Ja, vad säger man???

"fy f-n" på ren svenska.

jag blir sååå trött på sånna där människor.

Har råkar ut för det i höstas.

Jag tycker som du:)))

Om man stör sig på en blogg, och retar sig på att se bilder (i mitt fall, från mitt hem)

SLUTA DÅ gå in på bloggen och läs.

Har man då inget intressantare för sig?

Vad är det med dessa "sjuka" människor?

Men precis som du säger: Det finns som tur är bara några få. Och bloggen ger ju såå många härliga underbara nya kontakter:)))

Jag hittade ju till din proffsiga blogg, tack vare din kommentar hos mig i höstas:)))

kram på dig!!!

3 Sofie:

Jag blir uppriktigt sagt arg och ledsen över sånt här. Dels måste såna här människor ha fruktansvärt mycket tid och energi till övers för att överhuvudtaget bemöda sig skriva såna elakheter (alltså inget liv) och dels må riktigt dåligt eller vara väldigt missnöjda med sig själva som måste "klanka ner" på andra. Med tanke på att den personen kommenterat och uppenbarligen läst din blogg så måste det grunna sig i avundsjuka.



Jag hoppas du inte tar åt dig, för din blogg är helt fantastiskt fin och inspirerande. Du har god inredningssmak och kommer ständigt med nya härliga rapporter från inredningsvärlden.



Stor kram till dig!

4 Mel:

Älskar din blogg!!! <3 kram Mel

5 Monika:

Vad tråkigt! Hade också blivit upprörd och ledsen, men den första som skrev nåt om töntig blogg kan ju inte vara mer än tolv år gammal, så bara ignorera fjanten! Den andra däremot var ju nästan lite otäck. Bra att du visar upp kommentarerna o "avsändarna". Hoppas att de har så pass mycket innanför pannbenet att de skäms! Säger som Sofie: ta inte åt dig!

6 Jennie:

Gud va tråkigt :( Aldrig kul att få sådana kommentarer! Jag gillar iallafall din blogg, det du skriver är mycket intressant och inspirerande :)

7 Snusans Inredningsblogg:

Har man tid att lägga energin på att skriva barnsliga anonyma inlägg på bloggar man inte ens behöver läsa så har man antagligen inte så intressant liv själv. Lite fjortis-aktigt tycker jag... Inte värt att bry sig om. ;)

8 fru Sätterlund:

F-n vad trist :( Men inget att bry sig om! Du har en härlig blogg med mycket inspiration vännen :)



Tack för tipset i tävlingen, jag hade inte läst ordentligt... :)



Kramar i massor,

Therese

9 Ninnie på Ninni med e:

Usch va tråkigt! Att folk orkar! Kan de inte bara stänga ner sidan om det inte passar!? Jag gillar din blogg i alla fall och det vet jag att jag inte är ensam om! Fortsätt i samma anda!

Kram Ninnie

10 Sofia Bergsten Grändinger:

Usch, va trist! Skaka av dig dem för din blogg är underbar att läsa. Har helt klart blivit beroende av den Viktoria, så kör eller rättare sagt skriv på!! Du gör ett jättejobb!

Kram

11 Bokmalen:

Jadu, jag förstår inte vad vissa får ut av att skriva elaka kommentarer!!??? Snacka om att sprida negativ energi å slöseri med tid för den personen. Om jag inte gillar en blogg så kommer jag inte tillbaka, inte orkar jag ödsla tid på nåt jag inte gillar, det finns alldeles för många bra bloggar att besöka å självklart är din en av dom. ;)

StorKramen, Maria

12 malin björling:

strunt i dem, vi andra läser din blogg med stor behållning och vill inte att du ändrar en millimeter på den.

13 Lena Ringstad:

Viktoria, låt det rinna av och kör på den linje du presenterar. Anonyma kommentarer tas bort. Åsikter man inte kan stå för kan man hålla för sig själv!!Du har en underbart fräsch blogg.Kram Lena

14 House of Jammi - blogg och webshop:

Så fullständigt komplett onödigt och idiotiskt. Som du säger, gillar man inte något - gå därifrån. Och stackars människor, har de verkligen inget roligare för sig än att skriva korkade kommentarer hos andra? Starta en egen blogg för tusan och skriv om något kul! Din blogg är toppen!

15 benthe:

...bry dej inte om sånna folk..dom har inte annat att göra enn o hitta på fan skap....tycker din blogg är BRA:)))



..kos o klem

16 Mari:

Inget att bry sej om...tror nog det inte är vuxna utan ungdomar. Har bara fått kommentarer i mitt senast inlägga av unga människor som jag aldrig varit i kontakt med eller har samma intressen som jag men tur är har de varit gulliga i sina kommentarer...



Ha det så gott! KRAM!

17 Synnöve:

Det är så barnsligt att göra så där.

Tror att det där är folk, ungar som sitter och skriver skit på många bloggar jag.

Har fått en del sånt jag med. Men det raderas på en gång. Men har som sagt IP adressen så det är ju lätt att hitta dom.

Jag kommer tillbaka snart.

Kramen Synnöve.

18 Helen:

Du, min vän. Lägg ingen energi på dessa personer. Dissa det och glöm. Förstår dig men försök strunta i det.

Kramizar. Helen

19 Åse - Interiörguiden:

Vilka bedrövliga kommentarer, släng dem i papperskorgen och strunta i dem, speciellt om de inte kan skriva under på vilka de är! Din blogg är jättebra, om inte annat vittnar alla dina dagliga besökare om det!

20 HUSnrNIO:

Jag sällar mig till de andra som lämnat kommentarer här. Så tråkigt att behöva utsättas för sådant här. Lider med dig. Tycker om din blogg och kikar in då och då även om jag inte alltid kommenterar. Ha en trevlig söndagkväll med dina nära och kära.

21 Materielltjej:

Jisses att man orkar. Snart får man sig en känga på min blogg också

Kommentera här: