Jelly Beans vårnyheter

Jelly Bean är en riktigt färgglad favorit. Jag fick en röd skål på fot när jag fyllde år av några kära kollegor :-)! Skulle gärna utöka "samlingen" med fler produkter & gärna i olika färger. Årets nya färger är mörk grön & lila. Fint att matcha dessa två färger! Här kommer bilder från Formex-mässan & deras härliga monter. Vi inredningsbloggare som var på plats på Formex-mässan blev otroligt härligt bemötta hos i stort sett alla företag/montrar. Tyvärr var det en mycket ointresserad kvinna just i denna monter. Kändes som att vi mest var till besvär. Synd, för jag gillar ju Jelly Bean!



Montern var tapetserad med hyllor med alla deras produkter.
Mmm, skulle gärna ha en hyllvägg med bara Jelly Bean-produkter ;-)!












Lite dammig på bilden, men fin ändå!







Härligt med en blandning av alla färger :-)!





Tänk att ha tolv sådana här små skålar i olika färger till efterrätt!



På fredag slutar tävlingen här på bloggen! Klicka på bilden
nedan för att komma direkt till tävlingen!





PS. Tänk på att läs frågorna ordentligt i tävlingen.
Många har svarat fel på första frågan!!! Bara ett tips!

Kommentarer:

1 Lotta:

Åhh, fina saker och härliga färger!!!

Jag skulle inte heller ha något emot en hylla med deras saker;)

kramis

2 Babbi - Bloggdesigner:

Jag har oxo en sån rosa skål, skitsnygg!

3 perlan:

Undrar om det är samma kvinna som vi träffade i augusti förra året.. jag frågade efter att få bli återförsäljare, och hon lovade att någon säljare skulle återkomma till mig per telefon.. Tror du någon har ringt? Så jag får väl ta in märket Love Plates istället ;)

kram

4 haha:

fyfan vad töntig blogg, väx upp

5 Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck:

Ja, nu hoppas jag bara du drar mig som vinnare :)



Dom där skålarna hade jag mer än gärna velat ha =) Har dom någon internetbutik man kan kika i?

6 Carina - inspirera:

Vilka härliga färger...skulle vilja ha kupan i en härlig sommarfärg!

Kramen.

Kommentera här: