Idag är det ingen vanlig dag...

... för idag är det Dahlarnas födelsedag :-)! Morgonen började med bricka på sängen från två supertrötta söner som knappt fick fram en enda ton & en man som sjöng lite halvfalskt. Ändå tycker man att det är det bästa i livet. Det är kärlek det... ;-) Har blivit ordentligt firad på jobbet också. Men många grattis & sedan sång i personalrummet. Känns skönt att fylla 29 för typ tionde gången... ;-)

Fick en underbar present av tre kollegor! Tack snälla Lena, Annica & Ruth! Jag har suktat såååå länge efter Jelly Bean produkter & nu har jag fått min första skål! Kommer bli kanon med julgodis i. Har redan fuskat med minimashmallows i idag.



 

Hoppas att ni alla får en riktigt skön & mysig torsdagskväll! Vi ska alldeles strax hämta hem mat från favoritrestaurangen & sedan blir det mys med tända ljus.

Kommentarer:

1 Bokmalen:

Stort Grattis!! Å, dom är sååå fina dom skålarna!! ;) Vilken härlig dag du haft å kvällen låter inte fel den heller!!

Kramen, Maria

2 Mrs. b:

Stort grattis på födelsedagen! Låter som du haft en fin dag!

3 Proforma:

Ja men du... jag måste ju säga grattis en gång till!!!

Hurra Hurra Hurra!!!

Snygg skål, blev själv sugen på en sådan till jul!

Ha en mysig kväll!

Kram

4 pysseliten:

GRATTIS hoppas du har haft en bra dag med god mat :)

5 Jenny:

GRATTIS på fördelsedagen =)



Visst är Marita mysig! Jag som också redan tycket väldigt mkt om Cult...



Ha en fortsatt mysig födelsedag!

6 FRÖKEN KUMLIN:

Grattis på födelsedagen rumskamrat!



Nja vi fick mest en massa broschyrer, så det var lite tråkigt. Men istället blev det en väldans massa fina foton. När jag nu ska ha tid att lägga upp dem ;)



Kram

7 Carina - inspirera:

GRATTIS! Visst är det härligt att fylla år - man behöver ju inte hålla på och tjata om de där siffrorna hela tiden ;)

Ha en underbar kväll!

Kramen.

8 Malin Inspiration & design:

GRAAAATTIS!!!! Hoppas du har haft en helt underbar dag!!!



KRAMAR i stooora lass!!!

9 FURNISH.etc inredning & design:

STOOOOOOORT grattis på födelsedagen! Hoppas du haft en riktig kanondag! Kramar Emmy

10 Designtjejen:

Nej men grattis!!!! Stort stort grattis!!! Då fyller du och jag år rätt nära varandra.. :-) Jag fyller på söndag!

Kramar

11 InneoUte-Malin:

Grattis! Vilka grymma kollegor du har.



Hoppas att du får en mysig kväll!

12 Lillasyster:

Va är re fö da ida, va är rä fö da ida, nä de ä inge vanlig da för de är syrrans födseda HURRA HURAA HURRA!!! Love u.

13 Lotta:

Hipp Hipp hurra för 29 åringen... Hoppas att maten smakar, gillar också din favo resturang. Bra med hämtamat så man har tid till annat. Ha n fortsatt bra dag. Kram Lotta

14 Emma:

GRATTIS på födelsedagen:)Ha en skön helg, kramar emmsan

15 Emelie:

Åh typiskt, jag är 2 minuter försenad med att säga grattis, så jag får säga grattis i efterskott :) Kram Emelie

16 Helen:

Grattis! Vilken fin skål!

17 Annette:

Grattis i efterskott!!!



Kram Annette

18 Sara:

Stort grattis i efterskott! :-) Vilket härligt firande du fick, och vilken toppenpresent! Det var kul att ses/få ett ansikte till bloggen. Trevlig helg!

kram

19 Åsas formaliteter:

Grattis i efterskott! kram kram, Åsa

Kommentera här: