DEN LYCKLIGA VINNAREN ÄR...

Jag önskar att jag hade möjlighet att ge en soffa till alla deltagande i tävlingen. Verkligen superskoj att sååå många har varit med i tävlingen & dessutom har spridit den via sina bloggar & via mail till vänner. Jag har upptäckt många fina nya (för mig!) bloggar, som jag nu kommer fortsätta att följa :-). Nu är en vinnare korad & rätt svar på fråga 1 var: Shell-stolen med träben (utam armstöd) finns i färgerna vit, svart, röd, grön & ljusblå (blå).

 



Sara som har den härliga bloggen saravillfara, är den Sara som alltså blev det lyckliga vinnaren till denna superfina soffa. Du kommer att få ett vinnarmail av Furniturebox i nästa vecka. GRATTIS än en gång till din kanonvinst! Stort TACK till Furniturebox.se för ett jättebra samarbete & att ni så generöst bidrog med detta enormt fina pris till min 2-års tävling!


Vill även passa på att TACKA för det enormt fina stödet & alla snälla kommentarer/e-mail till föregående inlägg. Ni påminner mig ytterligare om varför jag gillar så otroligt mycket att blogga, även om det fick sig en liten törn den sista veckan... Många läsare jag inte visste om har "gett sig tillkänna", vilket har varit otroligt roligt. Nu påbörjas år 3 med bloggandet & jag har stor förväntan inför kommande året! Hoppas att ni alla får en fortsatt riktigt mysig helg!

KRAMAR från Viktoria 



FÖLJ GÄRNA BLOGGEN:

♥ via Bloglovin'


 

♥ eller Bloggportalen





Kommentarer:

1 Malin Inspiration & design:

STORT GRATTIS till dig och bloggen på 2 års dagen!

KUL!! Hoppas att det blir minst två år till som vi får följa den. :)



KRAM KRAAAM

2 saravillfara:

Va´!? Är det verkligen sant????

Nämen dra mig baklänges ända in i fågelholken, det här är ju inte klokt vad glad jag blir!

Hade jag haft närmare till dig och Furniturebox hade jag slängt mig om halsen på er alla och gett er den tacksammaste kramen av dom alla!

Superstort tack, verkligen!!!!

3 LiseLotte:

Ja stort grattis verkligen Sara.

Och ett stort grattis till dig Viktoria.



En annan får helt sonika ge sig ut och köpa en soffa ;) hihi

4 Camilla:

Grattis till Sara!!

Lite avundsjuk blir jag nog allt.. ;-)

Kram Camilla

5 Camilla:

Jag vet inte om du har lyckats få fatt i en os-mössa än! OM INTE.... Så vill jag bar tipsa dig om denna sidan.. ;-)



http://mimejd.bloggplatsen.se/2010/02/24/2593645-vinn-en-virkad-os-mossa-tavling/



kram Camilla

6 Carina - inspirera:

Grattis till Sara! Det är så kul att vinna...

Kramen.

7 Petronella:

Grattis rill Sara :) Kram Petronella

8 Synnöve:

Grattis till vinnaren. Så kul med en ny soffa...

Vi andra, tja vi får väl helt enkelt vänta på nsäta tävling hihi...

Kramen Synnöve.

9 tina:

Grattis till Sara!



kram tina

Kommentera här: