Årets julklappsbutik

I år har inredningsbloggare enats om att 2010 års julklappsbutik är Rädda Barnens Designshop. När du köper en av dessa designprodukter bidrar du till Rädda Barnens kamp för barns rättigheter. En vacker sak för ditt hem blir en god handling för barn. Jag är mycket för saker som har ett gott syfte, utöver själva fina produkten. Mitt val från denna designbutik blir idag glödlampan Light Shadows av designern Ingegerd Råman. Skulle gärna vilja ha två sådana i mitt fönster i vardagsrummet ihop med de coola zickzack-sladdarna från NUD.



Andra inredningsbloggare som också har valt ut sin favorit i Rädda Barnens Designshop är: Hemmariket, Henrick's Tankegångar, Inspirera MeraLiving Like Linda, Inredningswåågen, [room] by sofie, Fröken Kumlin, It´s a house, Jennys Hus, Tinaminastina, Flex Inredning & Husligheter.

Jag har sedan tidigare skrivit om de underbara hjältearmbanden. En fin present att ge till någon.

 

Kommentarer:

1 Grinders.se:

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill sälja sponsrade inlägg. Vi har just nu ett antal olika företag som är intresserade av att köpa sponsrade inlägg innan julhandeln. Om du är intresserad så kan du läsa hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Ginders.se

2 tina:

Hej där! Ja, jag hängde också på och skrev ett inlägg! Lägger till dej på min =)



Ha det fint!

Kommentera här: