all of us - love & play

Nu har mina hjältearmband från Rädda Barnen kommit. De är enkla, men riktigt fina. Jag gillar verkligen budskapen som armbanden förmedlar. All of us - "Vi är alla del av samma värld. En värld där barn har rätt att få vara barn" samt love & play - "Barn har rätt att få vara barn, att leka och bli kramade". Jag skrev om flera smycken med gott syfte för en dryg vecka sedan. Dessa armband var då några av smyckena som visades.












Igår var vi i min barndomsstad Motala, där mannen & svågern sprang en halvmara. Båda fick mycket bra tider & det var en mysig eftermiddag tillsammans med barnens kusiner. Sedan hade vi svåger-familjen på besök resten av helgen ♥! Alltid lika trevligt, men tiden går alldeles för fort... Nu blir det friidrottstittande på TV & hejande på svenskarna Emma Green & Michel Tornéus.

 

Kommentarer:

1 Anna:

Jättefina armband! Jag skulle lätt kunna tänka mig att köpa dem jag också, för jag älskar armband och med ett gott syfte känns det ju ännu bättre. Tidigare hade jag childhoodarmbandet av pärlor, men det har tyvärr gått sönder...



Ni verkar ha haft en toppenhelg! Hoppas början på veckan också blir bra. KRAMISAR I MASSOR

2 jenny:

De är verkligen jättefina och med ett fint budskap.

3 House of Jammi - blogg och webshop:

Så fina, det blir nog till att beställa ett sådant.

4 Blogg by Maliin Stoor:

Suuper Nice!!



Maliin

Kommentera här: