Mina största favoriter...

Tyvärr fick jag ju inte vara med i min egen tävling, men jag har ändå listat några av mina största favoriter hos RoyalDesign. Skulle ju såklart vilja ha nästan allt i deras webshop - men de sakerna jag gillar mest just nu är:

Oj, var vitt & svart kollaget blev... Jag som gillar färger... ;-). Detta är iallafall några av mina storfavoriter från RoyalDesign. Mycket Eva Solo blir det också... ;-).

Pappelina Mattan Vera svart, 70 x 150-200 cm. Artisan köksmaskin KitchenAid, svart. Eva Solo Termoskanna & 2 st termomuggar. Eva Solo CafeSolo kaffebryggare, svart. Eva Solo Smiley skål, vit. Stelton termos, svart. Efva Attlings ljusstakar Amor Vincit Omnia. Marimekkoskål, hallon. Eva Solo Blomstervas, vit. Light Shadows Glödlampa Line, Ingegerd Råman. Eva Solo Vitlökspress. KitchenAid brödrost, svart. Favorit Plättjärn. Stelton Classic Shopnic, svart. Eva Solo picknicktermos, 100 cl.

Vinnaren i Eva Solo-tävlingen presenteras under torsdagen!

Kommentarer:

1 Proforma - Irene:

Det var en snygg samling! Där finns allt en del som också står på min önskelista. Glöm inte att kolla in Cervera nästa vecka för de har en del specialpriser, kanske någon av dina favoriter finns med http://proforma.blogg.se/2009/september/fest-i-dagarna-fyra.html#comment

Kram

2 Be Inspired -Inreding och design:

Vilket underbart kollage -vill ha!!!! Hoppas allt är bra. Kraaaaamar vännen

3 Linda Ericsson:

Detta ligger även på min önskelista. Verkar som vi har samma smak. Jag ska dessutom ha lite lila detaljer i vårt vardagsrum. Men jag har inte riktigt kommit dit ännu.

4 FURNISH.etc:

Å jag skulle kunna kopiera din önskelista rakt av! ALLT är supersnyggt! De har så mycket fint.



Hoppas allt är bra. Kram/Emmy

5 petra:

Kan skriva under samma önskelista. Skitsnygga saker.



snart helg.

kram

6 InneoUte-Malin:

De har verkligen galet mycket fint. En av sajterna med bredast och bäst utbud tycker jag.



Jag är förtjust i lampan One från Holmegaard. Bland annat... :-)

Kommentera här: