VINNARNA ÄR...

ÄNTLIGEN funkar blogg.se igen. Har inte kommit åt det sedan i fredags eftermiddag... Grrr så irriterande när jag ville skriva om tävlingen i sluttampen. Dock så har det varit otroligt många lappar i min "dragningsskål". Eftersom datorn fick "blåsas ur" (=tömmas på ALLT!) i går eftermiddag & jag nu saknar alla program i den, så kan jag inte ladda in foton - så ni får hålla tillgodo med mitt ord om vinnarna :-). Båda sönerna var vakna (eftersom de kollade på Barcelona-matchen på tv), så de fick dra varsin vinnare. Vi fick först dra lott om vem av dem som skulle dra 1:a priset respektive 2:a priset. Rätt ska vara rätt...;-)!!!



Nettan får välja valfritt/valfria smycken för 600 kronor. Amanda får välja valfritt/valfria smycken för 400 kronor. Cathis kommer att ta kontakt med er! Ni har dessutom den enorma möjligheten att själva vara med & designa & påverka ert smycke. Vilka underbara priser! TUSEN TACK CATHIS för samarbetet & för de otroligt fina priserna du har bidragit med!!! TUSEN TACK alla som har deltagit i tävlingen! Hoppas att jag snart kan ha en ny tävlingen & då har ni återigen möjlighet att vara med. Båda vinnarnas bloggar är helt nya för mig, så det ska bli kul att spana in dem ordentligt! Klicka på deras respektive namn i detta stycke, så kommer ni direkt till deras bloggar.

För er som inte vann, så tycker jag att ni ska ta er en titt hos Cathis Design. Snart stundar bland annat morsdag, bröllopsdagar, födelsedagar, student, dop & konfirmation. Perfekta presenter att ge bort eller att unna sig egen lyx! Jag har själv ett egendesignat halsband från Cathis & har nu beställt en ring med hjärta & egen text till vår 10-åriga bröllopsdag! Jag har dessutom gett mina systrar varsitt namnhalsband. Så jag rekommenderar verkligen varmt Cathis smycken!

Kommentarer:

1 Nettan:

VAAAA ! Är det sant !? Himmel & Pannkaka, du kan inte ana vad GLAD jag blev NU !

Denna vecka har varit pest & pina & kommande med, så denna vinst kom som ett glädje skutt =0)

Stort TACK till dig & Cathis förstås !

Kram Nettan

2 Therése:

Nej, attans!

Å jag som ville vinna..hi hi!

Bättre lycka nästa gång kanske!



Ha det så gott!

Kram Therése

3 Amanda:

Åhh...vad glad jag blev nu! ^^ Tusen tack!! ♥

4 Härligheter enligt Erika:

Grattis till vinnarna!

Du som är bra på inredning, kan du hjälpa mig hitta fina gardiner och matta till vår nya soffa? Se

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.9312221

Ha det gott!

Erika

5 Anna:

GRATTIS till vinnarna! Det allra bästa är däremot att blogg.se fungerar för dig igen ;-)



Just nu är jag på jobbet och ser fram emot en lugn vecka, eftersom alla sjuor är på prao. Jag har många sjuor och får alltså lite mer luft på mitt schema i veckan. Hoppas du har en bra måndag! KRAMISAR

6 Carina - inspirera:

Grattis till vinnarna! Jag hade så gärna velat vinna...men nu får jag göra en egen beställning hos Cathis - vi har 20-årig bröllopsdag i sommar :)

Kramen.

Kommentera här: