Mitt halsband från Cathis Design! :-)

Jag är så lycklig! Titta vad som kom på posten idag!!! Mitt halsband från Cathis Design. Tack snälla kära Cathis! Det blev precis som jag hade tänkt mig!!! På framsidan står det AMOR VINCIT OMNIA. På baksidan av varje tag står namnen på mina tre killar här hemma - mannen & de båda sönerna! Jag kan alltså välja åt vilket håll jag vill ha halsbandet. Dessutom kan jag välja att ha en eller två tags ensamma, eftersom det är fristående tags! Jag älskar det fullkomligen redan!






Ps. Jag skulle bli jätteglad om du ville fylla i min lilla
undersökning i högerspalten här på bloggen. Det tar bara någon minut & ni är helt anonyma. Tack snälla för hjälpen! (Funkar tyvärr inte om du använder Firefox :-(. Vet inte varför...)

Kommentarer:

1 Emmy:

Vilket fint halsband, förtår att du gillar det :-)



Hoppas att du får en trevlig dag!

2 Anna:

Halsbandet är så snyggt!! Jag förstår att du kommer att trivas i det :-)



I dag har jag båda tjejerna hemma, eftersom storasyster var lite krasslig i morse. Nu är hon däremot pigg igen, men eftersom jag ändå är mammaledig kan jag ju kosta på mig att ha henne hemma när jag är osäker på morgonen. Regnet öser ner, så vi har en lugn innedag och läser böcker och spelar spel.



Hoppas du har en skön ledig dag!

STOR KRAM

3 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Åh så fint det är!! Och jag gillar verkligen att det är text på båda sidorna och att du kan variera och ha dem var för sig också om du vill. Jag är själv sugen på att beställa ett halsband för de är riktigt fina! Kramar!

4 Mrs. b:

Jättefint halsband! Perfekt med text på båda sidorna, det blir optimalt att kunna variera samma halsband!

Blir lite avis - jag har länge suktat efter ett namnhalsband! :-)

5 Mirka:

Vilket fint halsband! Jag gillar idén med att man kan vända på det och få en annan text. Jätteläckert!

6 Mari:

Förstår din lycka, skulle själv behöva nåt nytt att hänga runt halsen.......

Otroligt fina tags, kul när man kan kombinera.



Ha en härlig kväll !

Kram!

7 Isabels värld:

Fiiiint!!! Ett sånt skulle jag vilja ha med barnens namn! Ha en trevlig kväll! Kram Pernilla

8 MissStorm:

Så jättefint! Vad roligt att ha ett så personligt smycke fullt av kärlek!



Många kramar

MissStorm

Ps: Tack för dina gulliga kommentarer!

9 Designtjejen:

JÄTTE fint!! Dom var verkligen kanon snygga!! Bra ide att ha tre så!!!!

Hoppas att du har haft en jätte mysig torsdag! Jag har precis kommit hem från att ha varit på invigning av Ponny SM :-) som går av stapeln i helgen :-)

Kramis

10 Mallaco:

Syr på maskin, har nästan fått in rätta knycket=)

Jag syr runt mallen jag ritat på tyget med penna. Lämnar 3 cm öppet och vänder utochin.

Stoppar med vadd och syr ihop den för hand. Det är nästan det som är svårast, att sy snyggt den sista biten för hand..man är ju ingen sömmerska..=)

Det är verkligen jätteskoj att sy. fattar inte hur ajg nånsin ska kuna sluta nu när jag väl börjat..hihi

11 Anna:

Det är självaste havet vi ser från vårt hus, så det är havsutsikt vi snackar ;-) Dock är det ju bara en liten glimt...



Vad skönt att höra att sonen hör bra och att det fungerar fint utan apparat. Jag förstår precis att du inte riktigt kan släppa det än, för min lillsessa fick gå till ögonläkaren när bvc-sköterskan misstänkte en liten skelning. Ögonläkaren såg inte minsta tillstymmelse till skelning, så det kändes skönt. Sen vägrade lillsessan att röra på huvudet åt vänster håll på Boeltestet, men vi märker att hon reagerar på det örat hela tiden annars. I och med flytten har inga ytterligare kontroller gjorts, men vi får se vad de säger nu på ettårskontrollen. Åh så nojig man kan vara som mamma!



I dag har jag faktiskt hunnit sitta i läshörnan två hela gånger. Det gäller att sno åt sig en stund då och då ;-)



Hoppas du får en bra fredag! Godnattkramisar!

12 Malin Inspiration & design:

dahlarna, Ja det är kul. Nej, egentligen får man ju inte det. Ja det var skumt att inte bloggadressen var med för det är ju inte självklart vad Inspiration & design är för något. :)Jag är onte så petig med sånt där. Annat är det med gubben, jag fick be honom att inte mejla till Kalmarposten. Jag var med om att ett inredningsföretag hade en av mina bilder som produktbild en gång och då mejlade han dit utan min vetskap fast jag brydde mig inte så mycket om det, tyckte bara att det var lite oseriöst och märkligt gjort. Jag fick en liten kompensation för det sedan. :)Lycka till med diagramen nu.



Vilket tjusigt halsband och extra roligt när du har dina älsklingar skrivna på. :)



Kram kram kram! :)



13 Junitjej [Bloggarnas stegrace]:

Ett sådant fint halsband!!

Jag vill också ha!

14 Pysselprinsessan:

Det var verkligen superfint!

Tack för att du länkade till alemackinlägget! Nu blev jag än mer sugen! Det blir ett köp, absolut! Ska bara välja först... Så det kanske är klart till 2010! :D

Kramar

15 Tjohalias blogg om inredning:

Vilket fint pris!

Trevlig helg, kram Sandra

16 Number nine on Melon Lane:

Verkligen jättefint.

Kommentera här: